بهترین رستوران های سنتی تهران با فضای نوستالوژیک و زیبا

اولین تفاوت بارز در طراحی رستوران سنتی و مدرن را می توان از دیزاین نمای خارجی آن ها متوجه شد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خاصی را در این رستوران دارید، میتوانید طبقه دوم رستوران را بهصورت کامل رزرو کنید. این رستوران در طبقه نهم و پنت هاوس برج معروف عرفان قرار دارد و با دیوارهایی تمام شیشهای، فضایی بینظیر را برای برگزاری مراسم شما فراهم میکند. فضای داخلی این رستوران بر اساس معماری سنتی طراحی شده است و با المانهایی همچون پتینههای دیواری، گچبریهای سنتی و همچنین مقرنسکاریهای اصیل ایرانی، شما را به یاد دوران قاجار میاندازد. میوهآرایی و یا آرایش سبزیجات در کنار ظروف و همچنین دیزاین دورچینهای مختلف باعث تمایز رستوران VIP از سایر رستورانها شده است.

همچنین استفاده از نور های نئونی نیز می تواند بر جذابیت طراحی داخلی رستوران بیافزاید. اگر برای میل کردن یک وعده نهار یا شام ساده قصد مراجعه به رستوران داشته باشید، شاید حتی حاضر باشید ریسک کرده و یک رستوران جدید را امتحان کنید؛ اما انتخاب یک رستوران برای مراسم، انتخابی بسیار دشوار و مهم خواهد بود؛ پس با ما همراه باشید و بهترین رستوران های تهران برای مراسم را بشناسید. با هماهنگی قبلی میتوانید از عالی قاپو بخواهید تا همه تدارکات را برای شما آماده کند. همه روزه به جز ایام سوگواری، از ساعت ۷ شب تا ۱۲ شب، برنامه زنده بسیار متنوعی که چندین آیتم مختلف را شامل میشود، در این رستوران شما را سرگرم میکند. همه روزه به جز ایام تعطیلات، از ساعت ۷ شب تا ۱۲ شب، گروه موسیقی در این رستوران برنامه ویژه زنده اجرا میکند که شامل چندین آیتم مختلف میشود. دیوارهای آجری و کاشیکاریهای سنتی ایرانی در ضمیر ناخودآگاه شما حس آرامش را ایجاد میکند. در واقع شما باید فضای رستوران خود را به گونه ای طراحی کنید که نور طبیعی هم درون آن وجود داشته باشد. در واقع سبک طراحی رستوران ایده و تم کلی فضای داخلی رستوران شما را مشخص میکند.

البته سیستم گرمایشی مناسبی در تراس وجود دارد تا مهمانان شما احساس سرما دکوراسیون داخلی رستوران و فست فود نکنند. دکوریها؛ چوب، سنگ، نی، حصیر، بتن و انواع فلزات خام مصالح مناسبی برای بهکارگیری در این سبکاند. ظاهر این رستوران بسیار هنرمندانه دکور شده است و در بدو ورود شما را به یاد دوران خوش گذشته میاندازد. شاید شما نیز ترجیح میدهید که برای برگزاری مراسم مهم خود، رستورانهایی را انتخاب کنید که در بخش شمال شهر قرار دارند. میتوانید برای یک میز، در یک طرف از یک مبل استفاده کنید و در طرف دیگر صندلی قرار دهید. یکی دیگر از مواردی که در گذشته بیشتر مورد توجه قرار می گرفته است ، استفاده از حوضچه و فواره در محیط داخلی رستوران یا سفره خانه بوده است که حس خوبی را برای مراجعه کنندگان ایجاد نماید، البته ممکن است امروزه با توجه به محل قرار گیری رستوران، سلیقه ی مخاطبان و یا سلیقه ی شخصی فرد کارفرما بسیار کمتر از این گزینه استفاده شود. پس از بررسی نظرات مشتریان، نوبت به مقایسه سالن رستوران با سایر رستورانهای شهر میرسد. برای این منظور در مجموعه آسو، موتور جستجوی هوشمند جورگو با هدف مقایسه تامین کنندگان و فروشندگان سطح کشور توسعه یافته است که مبتنی بر الگوریتم های هوش مصنوعی عمل می نماید و توانایی مقایسه همزمان تعداد بالایی از تامین کنندگان و فروشندگان را دارد.

معمولاً رستورانی که قصد دارید در آن مراسم برگزار کنید، باید سالنی بزرگ داشته باشد. رفتار پرسنل رستورانی که قصد داریم آن را بهترین معرفی کنیم، باید کاملاً مؤدبانه و محترمانه باشد تا بتوانند احترام مهمان شما را به جای بیاورند. اکثر مردم وقتی به رستوران سنتی فکر می کنند، رستورانی را تصور می کنند که چندین نسل در دست یک خانواده بوده است. نوع غذا در اقلیم رستورانهای مختلف، نقش بسیار مهمی دارد، اما بدون شک میتوان دکوراسیون داخلی را نیز عامل مهمی در این زمینه دانست. منابع عکسها: نت برگ و تجارت آنلاین، عکاسها نامشخصدر سقف رستوران گردان برج میلاد معماری زیبا و بر دیوارها نقش برجستههای شاهنامه فردوسی جلب توجه میکنند. هارمونی و ریتم در انتخاب رنگبندی بسیار نقش بسزایی در زیباسازی نمای رستوران و یا کافیشاپ دارد.

رستوران سولیس در یکی از بهترین مناطق تهران واقع شده است. گل ها و گیاهان در ظاهر و نمای داخلی کافی شاپ ها و دیزاین رستوران ها بسیار موثر می باشند و جلوه زیبایی به آن می بخشند و روح تازه ای در آن می دمند همچنین تابلو ها و قاب های زیبا یا نقاشی های جالب روی دیوار ها و سقف می تواند یک ایده بسیار عالی برای چیدمان کافی شاپ و طراحی داخلی آن باشد. همچنین امکان درخواست موسیقی متناسب با مراسم شما نیز در این رستوران وجود دارد. جدیدترین عکس های دکوراسیون فست فود با طراحی های زیبا و شیک و معرفی ایده هایی در زمینه دکور و چیدمان صحیح فست فود با جدیدترین متد روز دنیا را در این مطلب ارائه می دهیم و به معرفی راهکارهای اساسی برای دیزاین موفق فست فودها می پردازیم که هر یک می توانند شما را در انتخاب دکور جدید و زیبای فست فود راهنمایی نماند. اگر وسواس زیادی در تصمیمگیری راجع به انتخاب رستوران مناسب داشته باشید، حتماً میخواهید بدانید که با توجه به چه معیاری بهترین رستوران های تهران برای مراسم را انتخاب کردهایم؟ به عنوان مثال استفاده از موسیقی های تند مثل سبک راک باعث می شود تا مشتریان لقمه های خود را سریع تر بجوند.

مثلا اجاره روزانه سوئیت از طریق پینورست به شما اجازه میدهد خیلی سریع و راحت مناسبترین اقامتگاه ممکن را پیدا کنید و در ضمن در هزینهها صرفهجویی کنید. اگر مزیت نسبی تان قابل تقلید است، پس شما نباید روی آن حساب باز کنید. از آنجایی که مکان این رستوران اجاره ای است، می توان تمام مصالح بکار رفته در طراحی داخلی آنرا باز کرده و در آینده در مکانی دیگر استفاده کرد. پخش موسیقی بصورت کاملا زنده، سالاد بار و همچنین میز اردور از دیگر ویژگی های بارز یکی دیگر از بهترین رستوران های سنتی تهران به نام شهربانو هست. از دیگر فعالیت های این شرکت طراحی و اجرای فضاهای توریستی گردشگری اعم از باغ رستوران ؛ رستوران ؛ کمپینگ و مجتمع های رفاهی می باشد . رستوران سنتی ونین بیشتر سفره خانه سنتی است و اکثر مشتریان رستوران برای سرو قلیان و سرویس چای به رستوران مراجعه می کنند چراکه قلیان های سرو شده در رستوران از نظر کیفیت و قیمت جزء بهترین ها در جاجرود هستند اما رستوران ونین غذاهای لذیذی هم سرو می کند و در منوی رستوران، انواع غذاهای ایرانی مشاهده می شود که کیفیت و قیمت های خوبی هم دارند.

در طراحی کافی شاپ و رستوران مدرن، انتخاب مصالح و جزییات از اصلی ترین موارد است. امروزه تزئین سقف گامی فراتر از یک گچبری ساده است و می تواند فضای رستوران یا کافی شاپ را بسیار لوکس و شیک نماید. رستوران ایرانی دری یکی از رستورانهای بسیار لوکس ولنجک در تهران است که برای جلسات کاری مهم و مراسم خاص گزینهای مناسب محسوب میشود. هرگز فراموش نکنید که نداشتن این سیستم در بلند مدت باعث می شود که رستوران شما بیشتر از مقداری که باید برای داشتن این سیستم هزینه می­ کردید ضرر ببیند. البته در صورتی که احساس میکنید این روش سرو غذا میتواند باعث برهمخوردن نظم مراسم شما شود، میتوانید از مسئولان رستوران بخواهید تا بهصورت دیس پرس یا پرسی غذای مهمانان شما را در بخش VIP سرو کنند. استقبال افراد از گل و گیاه در منزل ، فضاهای باز ، لابی ها و تالارها توانسته است به سبکی جذاب در طراحی داخلی فضاهای تجاری توسط طراحان تبدیل شود. تو این قفسه ها سرامیک های دکوری، گل و گیاه و ظروف شیشه ای قرار دارد که به فضای باز می افزایند و لوازم آشپزخانه بالای قفسه ها را می پوشانند. درطراحی و چیدمان بالش های سنتی یا مخدع با طرح ها و اشکال سنتی (گل و مرغ اسلیمی و…) مناسب هستند.

عمری پتیت برای پیسی گیمر امتیاز ۷۰ از ۱۰۰ را به پنج شب با فردی ۲ داد و اظهار داشت که چیزی که او در دنباله میخواست “بازیهای فکری بیشتر و عدم اطمینان بیشتر بود. “من میخواستم لباسهای انیماترونیک پر جنب و جوش مرا پیدا کنند و به روشهای جدید و جالب چهرهام را پاره کنند. امکان استفاده از پارکینگ برای مهمانان سولیس وجود دارد و لازم نیست که نگران جای پارک مهمانان خود در چنین منطقه شلوغی باشید. این رستوران امکان رزرو بخشی از رستوران را برای برگزاری مراسم به شما میدهد. اگر شما میخواهید رستورانی با تم سنتی عربی تاسیس نمایید، چند کار مشترک با دیگر تمها برای انجام دادن وجود دارند از جمله در نظر گرفتن مساحت مناسب، چیدن میز و صندلی براساس تخمین تعداد مشتریان و فضای مطلوب آنجا، چیدمان وسایل و آکسسوار با نظم و سلیقه و … رستوران تهران بین یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران محسوب میشود که در محدوده غرب واقع شده است.

این رستوران در همان ابتدای جاده فشم و محدوده زردبند واقع شده است و دسترسی سادهای دارد. این رستوران در مجموعه هتل فردوسی واقع شده است و طرفداران بسیاری هم دارد. در بخش VIP یک میز 12 یا 16نفره در کنار پنجره قدی قرار داده شده است تا مهمانان شما بتوانند دور یک میز کنار یکدیگر بنشینند و از معاشرت با هم لذت ببرند. پرسنل این رستوران رفتاری بسیار محترمانه دارند و با لباس فرم یکسان از مهمانان شما پذیرایی میکنند. پرسنل این رستوران همگی آموزشدیده، مؤدب و با لباس فرم یکسان هستند و بهخوبی از مهمانان شما پذیرایی خواهند کرد. زمانی که غذای مدنظر برای شما سرو میشود، خواهید دید که بشقاب غذای شما بیشتر شبیه به یک اثر هنری یا تابلوی نقاشی است. به عنوان مثال رستوران سکویا در واشینگتون از آثار هنری مالک رستوران پر شده است. فضای باز این رستوران در تراس بزرگ آن واقع شده و طرفداران بسیاری دارد. این رستوران در بزرگراه رسالت واقع شده است و ساختمانی دو طبقه و مجلل دارد. رستوران ایرانی دری در دو طبقه بنا شده است. در دکوراسیون سنتی ایرانی وجود ستونها و سقفهای بلند و رنگهای سنتی مهمترین ویژگی چشمگیر به حساب میآید.استفاده از سفرههای پارچه ایی نقشدار و همچنین ظروف ساده سفالی یا طرحدار سنتی میتواند رستوران ایرانی را چند برابر اصیلتر و مورد اعتمادتر کند.در دکوراسیون سنتی ایرانی عناصری چون آب و آتش فضای دنج و آرامی را به وجود میآورد.

رستوران عالی قاپو جزء رستورانهای لوکس تهران محسوب میشود و کسانی که به دنبال فضایی شیک و مجلل برای برگزاری مراسم خود هستند، میتوانند این رستوران را با خیال راحت انتخاب کنند. معمولاً همه ما رستورانهای معمولی و با قیمت مناسب را برای روزهای معمول هفته که دلمان غذای بیرون میخواهد انتخاب میکنیم و رستورانهای لوکس و مجلل را برای برگزاری مراسم خاص در نظر میگیریم. برای راحتی مهمانان شما دسترسی به طبقه دوم با آسانسور نیز امکانپذیر است و حتی آسانسور تا پارکینگ رستوران نیز حرکت میکند. شما میتوانید برای برگزاری مراسم خود، از مدیریت مجموعه بخواهید تا طبقه دوم را بهصورت کامل در اختیار شما قرار دهند. یکی از مهمترین نکات مثبت رستوران سنتی ترمه، آن است که در فهرست بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده قرار دارد.