بهترین ایده کادو برای پسر که شگفت زده خواهد شد!

ایا مثل من آدم فراموش کاری هستید یا حواستان به راحتی از موارد ساده ای مثل خاموش کردن چای ساز پرت میشود ؟ بدنه فلزی مسلما دوام بیشتری به نسبت پلاستیک و شیشه دارد ، اما مشکل داغ شدن را دارد و خیلی زود گرم میشود . به اعتراف کاربران وبسایتهای خرید و فروش کالا و مصرفکنندگان این دسته از چای ساز ها و البته کارشناسان، این نوع از چای ساز، نسبت به دو مدل دیگر، برتری و کیفیت بالاتری دارد و مزه چای دمکشیده در قوری این چای ساز، بسیار به مزه چای دمکشیده در قوری روی سماور، نزدیک است. چای ساز ها عموما از دو قسمت قوری و کتری تشکیل شدهاند. بدنه پلاستیکی اگر از جنس بدساخته شده باشد طعم نامطبوعی به چای خواهد داد و بدنه شیشه ای هم اگر دقت نشود امکان شکستگن آن بالاست .

انواع جدیدتر این چای ساز ها، مجهز به فناوریهایی مانند تایمر، فیلتر قابل تخلیه قوری و دکمه استپ است. مسلما خرید یک چای ساز با حجم کتری 0.5 لیتری برای یک خانواده 5-6 نفره مناسب نیست و در عمل هیچ کارایی نخواهد داشت . اگر به ظاهر و مدل بیشتر اهمیت میدهید مدل های استند دار مسلما جلوه و زیبایی بهتری دارند و راحت تر با آشپزخانه های امروزی هماهنگ میشوند . این نوع چای ساز ها بهخاطر اشغال کردن فضای کمتر نسبت به دو مدل دیگر، بیشتر به درد زندگی مجردی و دانشجویی میخورند و البته چندان مورد استقبال واقع نشدهاند. صافی دهانه کتری از ورود رسوبات داخل کتری به لیوان چای و قوری جلوگیری میکند.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا ۳۰ میلیون

همزنهای ایستاده هم با چرخیدن دور خود مواد را هم میزنند اما به جای موتور و صفحه، نیروی گریز از مرکز (جاذبه) مواد را از یکدیگر جدا میکند و مخلوط آنها را از یک سمت بیرون میفرستد. این سماور یک قوری چینی هم دارد و سهکاره محسوب میشود؛ یعنی هم کتری-قوری است و هم سماور. امروزه چای سازها جای همان کتری قوری های قدیمی را گرفته اند که برای سالیان دور و درازی زحمت مهیا کردن محبوب ترین نوشیدنی گرم نزد ما ایرانیان؛ یعنی چای را بر عهده داشتند. کتریها دارای توان حرارتی بالا هستند که آب را بهسرعت به جوش میآورند و سپس با تغییر حالت، مصرف را کم کرده و آب را گرم نگه میدارند تا چای در قوری بهآرامی دم کشیده و نوشیدنی خوشطعم و خوشرنگی تولید شود.

ارزان ترین لپ تاپ های گیمینگ همچنین در صورتی که فراموش کنید سماور را خاموش کنید اصلا نگران نباشید چرا که سماور برقی مایر مدل 3877 مجهز به سیستم خاموش شدن دستگاه به صورت خودکار را دارد و همچنین پس از به جوش آمدن آب آن را به حد قابل قبولی گرم نگه گام اول خرید میدارد. هر برنامه پخت متناسب با غذای مربوط به آن برنامه، زمان و دمای پخت را به صورت خودکار تنظیم میکند و با انتخاب آن برنامه بهترین عملکرد دستگاه برای پخت آن غذا انتخاب میشود و دیگر لازم نیست نگران خام ماندن یا سوختن غذای خود باشید! این یک فاکتور مهمی است که اصولا کمتر به آن توجه میشود . همچنین صدای آن بسیار کم بوده و با تمامی اجاق گازها هم سازگار است. توجه داشته باشید با کیفیت نبودن آن هم در ظاهر و هم در کارایی و طول عمر تاثیر میگذارد .

بهترین مدل زودپز برقی فلر

در خرید مدل هایی که قوری روی کتری قرار میگیرد به مکانی که دستگاه را قرار خواهید داد نیز دقت کنید ، چون اینگونه مدل ها ارتفاع زیادی دارند و طبیعتا باید به این نکته ریز توجه کرد . ای مدل کولر گازی دارای ظرفیت 25000 است با به کارگیری کمپرسور اینورتر مصرف انرژی کولر را تا حد زیادی کاهش داده و میتواند اتاق های کوچک را به راحتی خنک کند، همچنین این محصول دارای فیلتر بسیار عریض با قابلیت جذب ذرات ریز تا 2.5 میکرون را دارد که میتواند علاوه بر گرد و غبار، جلوی ورود بسیاری از قارچ ها و باکتریها را نیز به محیط خانه بگیرد.