بهترین اسپیکر قابل حمل در بازار؛ معرفی 10 مدل برتر نورنگار | bandiran1

بهترین اسپیکر قابل حمل در بازار؛ معرفی 10 مدل برتر نورنگار | bandiran1 این اسپیکر ابعادی در حد یک کف دست دارد و برای حمل ان به فضای زیادی نیاز ندارید و به راحتی در کیف و کوله پشتی جا می شود. نحوه اتصال مدل XB01 برای پخش موسیقی از دو طریق اتصال بی سیم بلوتوث و باسیم توسط کابل AUX صورت می گیرد، البته در این مدل خبری از درگاه ورودی کارت حافظه و فلش مموری نیست که این نسبت به سایر رقبا یک نکته منفی به حساب می آید. اسپیکرهای بلوتوثی جزو دستگاه های پخش صوت قابل حملی محسوب می شوند که تقریبا در هر شرایطی می توان آنها را با خود به همراه داشت. از دورهمی های خانوادگی گرفته تا سفر، طبیعت گردی، کوه نوردی و حتی در زیر آب و استخر. در نتیجه کاربران می توانند با توجه به نیاز خود، به خرید و تهیه یکی از این اسپیکرها اقدام کنند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل شیائومی مدل MDZ-36-DB

این اسپیکر برای کاربرد در فضاهای کوچک مناسب‌تر است، زیرا باس خیلی قدرتمندی ندارد و نمی‌توان از آن در محیط‌های بزرگ برای تولید صدای با کیفیت استفاده کرد. صفحه نمایش کاربردی که بتواند میزان شارژ را به شما نمایش دهد و یا امکان تماس را فراهم نماید، عامل مهمی در اسپیکر است که البته باعث بالا رفتن قیمت آن نیز می‌گردد. اگر به یادگیری آموزش های کاربردی کامپیوتر و گوشی همراه علاقه مند هستید و برای آگاهی از تازه ترین اخبار تکنولوژی می توانید صفحه ی آپارات رایانه کمک و اینستاگرام رایانه کمک را دنبال کنید. اسپیکر پسیو می‌تواند یک بلندگوی قوی باشد که صدایی شفاف را ارایه بدهد و بتواند صدا را از اطراف دریافت کند، اما یک بلندگو اکتیو می‌تواند صدای بلندتری را پخش کند. به عنوان مثال بلندگوی اکتیو + پسیو می‌تواند صدای بلندی را پخش کند اما کیفیت چندان خوبی ندارد.

اسپیکر خانگی پاناسونیک مدل SC-AKX220

اسپیکر بلوتوثی تسکو مدل TS 2394 در ابعاد و وزن مناسب طراحی شده است تا در هر کجا که هستید از گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود لذت ببرید. اگر فکر می کنید هر کدام از مدل های معرفی شده متناسب با نیاز شماست، با خیال راحت اقدام به خرید کنید. اسپیکر انکر مدل Flare Plus یکی از پرفروش ترین اسپیکرهای این برند است که به تولید و پخش صدای 360 درجه در محیط با کیفیت و وضوح بالا شناخته می شود. درایورهایی که در این اسپیکر استفاده شدند از نوع Full Rnage هستند و صداها را با قدرت زیادی پخش می کنند. بدنه این اسپیکر نیز در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و یک اپلیکیشن اختصاصی برای مدیریت اسپیکر و میکروفون آن نیز وجود دارد. صدای پرقدرت و پر جنب و جوش بودن به کیفیت آن افزوده است این اسپیکر نه تنها از یک ساب ووفر 7 اینچی استفاده می‌کند بلکه با قرار دادن دو توییتر در هر بلندگو و البته مهندسان برتر شرکت بوز بهره می‌برد .

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مارشال مدل ME-1104

همچنین، برای این‌که کیفیت صدای خروجی را در بهترین حالت دریافت کنید، باید میزان آن را روی ۸۰ درصد اسپیکر های شارژی میکرولب قرار دهید. نسبت به قیمتی که این دستگاه دارد باتری 2000 میلی آمپری پاسخگوی کار برخی از خریداران این محصول نیست. این در حالیست که برند جی بی ال باتری هایی بسیار بهتر با دوبرابر ظرفیت برا در اختیار کاربران خود قرار داده است. به غیر از بلوتوث امکان استفاده از این دستگاه را با استفاده از کابل AUX و همچنین شیار کارت حافظه با قابلیت 32 گیگابایت حافظه را دارد.

  • به گفته بیشتر کاربران Sony SSCS5 به عنوان بهترین اسپیکر سونی در نظر گرفته می‌شود .
  • شما می‌تونین تنظیمات لازم رو با استفاده از صفحه نمایش لمسی اون انجام بدین.
  • البته، همراه داشتن شارژر هم خالی از لطف نیست، همچنین به یاد داشته باشید که اسپیکر را در طول شب (در صورت امکان) شارژ کنید.

این اسپیکر بلوتوث که مشاهده می‌کنید، از برند «JBL» بوده و با مدل «Flip ۵» به بازار عرضه شده است. توان خروجی محصول فوق برابر با ۲۰ وات بوده و همچنین، به یک میکروفن داخلی مجهز شده است تا توسط آن بتوان به تماس‌های دریافتی تلفن همراه پاسخ داد. لازم به ذکر است، کیفیت اسپیکرهای «شیائومی» و «سونی» نسبت به «جی بی ال» نسبتا پایین‌تر است. البته برندهای قدرتمند دیگری نیز هستند که در ایران حضور ندارند و یا محصولات آن‌ها در بازار ایران وجود ندارد. نسخه‌ای که اسپیکر قابل حمل پشتیبانی می‌کند، باید با دستگاه‌هایی که قرار است به آن متصل شود سازگاری داشته باشد.