افتر افکت پلاس دانلود پروژه افتر افکت

بعد از گذراندن آموزش افترافکت شما قادر خواهید بود در حوزه های ساخت جلوه های ویژه ، موشن گرافیک ، و … مشغول به کار شوید . همچنین بعد از شرکت در دوره افتر افکت مجتمع فنی نیاوران مدرک بین مللی افتر افکت را دریافت می نمایید. استفاده از وهم گرافیکی موجود در نرم افزار افترافکت برای ایجاد صحنه های خیال انگیز و دور از باور بسیار تأثیر گذار است . شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر یک میلیون نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید. تمامی آموزش‌ها و خدمات این وبسایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند.

امکان انجام چه کارهایی با افترافکت وجود ندارد ؟

سلام لطفا لپ تاپی که از برنامه مایا و افترافکت به خوبی پشتیبانی کنه تا رنج ۸ میلیون طراحی گرافیک با کامپیوتر معرفی کنید لطفا. ، باید فایل Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است قرار داده و به روی فایل Patchکلیک راست کرده و روی گزینه Run as administrator کلیک کنید و سپس به روی دکمه Patch کلیک کنید. ، باید فایل‌های موجود در فولدر Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است قرار داده و جایگزین فایل قبلی کنید. هر کاری کردم نتونستم این ارور رو بردارم همین نسخه را از اینترنت گرفتم نصب کردم نشد یا نرم افزار dll fixer هم گرفتم با اون هم نتونستم ، لطفا میتونید راهنماییم کنید چیکار کنم . اگر مشکلی بود از طریق setup خود نرم افزار اقدام به نصب کنید و از فعال سازی که بصورت جدا قرار داده شده اقدام به فعال سازی کنید.

  • کار تدوین با نرم افزار افترافکتنمیتواند کیفیت و بازدهی قابل قبولی داشته باشد و بهتر است در صورتی که اصرار به استفاده از این نرم افزار دارید با نرم افزار پریمیر پرو ترکیب شود.
  • امکانات متنوعی که این نرم افزار دارد باعث ایجاد جلوه های بصری و فرمی متنوعی در نمایش محصول مورد نظر می شود.
  • بیایید وارد کارهایی شویم که After Effects می تواند انجام دهد و در واقع آنچه در آن چندان عالی نیست.
افتر افکت پلاس دانلود پروژه افتر افکت

من یه مشکل اساسی دارم با ویندوز الان مدتیه تنظیمات فایروالم ارور میده و نمیتونم فایروال را خاموش کنم که بتونم از نرم افزار استفاده کنم. برای یادگیری سریع تر و کامل تر نیزاین چند ترفند کاربردیرا که در هیج جای دیگری به شما یاد نمی دهند مطالعه کنید. زبان‌های خارجیریاضیات دانشگاهیمهارت بازار کارآموزش‌های نوجواناندبیرستانکسب و کارمهارت‌های ارائهموارد بیشتر… با دریافت اپلیکیشن فرادرس از گوگل‌ پلی، می‌توانید تمامی امکانات سایت را روی موبایل خود نیز داشته باشید. آموزش بسیار خوب بود با دوستان پروژه انجام دادیم از نکات داخل ویدیو برای دفاع دانشگاهم استفاده کردیم. هرگونه سوال یا نظری در این باره دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

آموزش طراحی لوگو نیاز به دانستن اصول دارد نه صرفا فتوشاپ

نرم افزار افترافکت موجب تقویت مهارت ها و استعدادهای شما در زمینه ویرایش و تولید فیلم ها و آثار هنری گوناگون می گردد . تا اینجا با نرم افزار افترافکت آشنا شدیم و تفاوت آن با پریمیر پرو نیز یاد گرفتیم. بدیهی است که تدوینگران کاملا با این نرم افزارها مسلط هستند و بهتر می دانند برای هر عملی از چه نرم افزاری استفاده کنند. در کل تدوین فیلم با افترافکت ساده تر از تدوین فیلم با پریمیر پرو است. نرم افزار افتر افکت در سال 1993 به بازار عرضه شد و از آن زمان تا به امروز تغییرات زیادی را به خود دیده است.

اما ، قبل از اینکه سال 1994 به پایان برسد ، Adobe وارد این فناوری شد و امروز نیز مالک افترافکت است. به طور کلی اکسپرشن نویسی در افتر افکت روی پنج دستور اصلی که زیر مجموعۀ Transform است از قبیل ، Scale ، Position ، Rotation ، Opacity ، Anchor Point می تواند اعمال شود. یعنی هر عملی که قابلیت پذیرش کی فریم را داشته باشد و بتوان دکمه استاپ واچ آن را فعال کرد، تا در طول زمان در تایم لاین تغییراتی را روی آن بوجود آورد، می تواند از اکسپرشن نیز استفاده کند و دستور بگیرد.

جوایز و گواهینامه های حرفه ای: