اعتبار مدرک دولینگو و جاهایی که آن را قبول می کنند زبانشناس | iranbritish

با این حال، هر دانشگاه شرایط و قوانین خاص خود را در پذیرش مدرک زبان دولینگو دارد. به طور معمول خیر؛ سوابق تحصیلی، مهارت زبان انگلیسی و شرایط سنی و مالی متقاضی معیار پذیرش و ویزای تحصیلی دانشگاه های هلند هستند، اما تحصیل در برخی رشته‌ها مانند رشته‌های علوم پزشکی آزمون ورودی دارد. منظور از آزمون انطباقی آزمونی است که میزان سختی سوالات بسته به جواب‌های آزمون دهنده تغییر می‌کنه.

به عبارت دیگر، ایده آزمون‌های تطبیقی این است که سطح سوالات با توانایی شما همسو باشد و دقیق‌تر از آزمون‌های سنتی مهارت‌های متقاضی را بسنجد. در این بین برخی از دانشگاه های معتبر نظیر مک گیل و دانشگاه تورنتو نیز دارای دوره‌های آموزشی و آزمون های زبان مختص به خود هستند که دانشجویان می‌توانند در آنها شرکت کنند. گواهی و مدرک آزمون دولینگو شامل محدوده امتیاز شما از تست است که خطای استاندارد اندازه گیری SEM را نیز در بر می‌گیرد. • انجام آزمون اصلی 60 دقیقه ای که با گزینه دانلود شروع و انجام می‌شود و در ظرف 2 روز کاری نتیجه آزمون آماده می گردد.

آزمون زبان دولینگو چقدر اعتبار دارد؟

همچنین جهت دانلود نرم افزار دولینگو می توانید به این لینک مراجعه کنید. مجموع امتیازات overall score آزمون میانگین نتایج فرعی نیست، بلکه تمام نمرات و امتیازها در هر بخش به طور مستقل محاسبه شده و ترکیب وزنی از سوالاتی هستند که در نتیجه نهایی تاثیرگذار هستند. اگر سوال به درستی پاسخ داده نشود، سوال بعدی ساده تر خواهد بود. این ویژگی Duolingo آن را به یک آزمون جامع انگلیسی مبدل کرده است. حداکثر طی 48 ساعت نتیجه آزمونتون هم از طریق پنل کاربری شما و هم به صورت ایمیلی بهتون اعلام میشه. در مرحله اول که مربوط به مهارت اسپیکینگ شما هست، دو موضوع به شما داده میشه و شما باید یکی ازاین دو موضوع رو انتخاب کنید و درحالیکه ویدیو شما ضبط می شود به صورت شفاهی حدود ۲ الی ۳ دقیقه درباره آن صحبت کنید.

آزمون دولینگو چیست و مناسب کیست؟ + منابع آزمون Duolingo

این آزمون به‌صورت تطبیقی ​برگزار میشود؛ یعنی اگر به سؤالی درست پاسخ‌ دهید، سؤال بعدی سخت‌تر خواهد شد و اگر به آن اشتباه پاسخ ‌دهید، مورد بعدی آسان‌تر می‌شود. این بدان معناست که، امتحان می‌تواند با سؤالات نسبتاً کمی، سطح توانایی شما را به آسانی بسنجد. همچنین به دلیل آنلاین و رایانه محور بودن آن، متقاضیان میتوانند این آزمون را در خانه و پشت رایانه انجام دهند.البته باید نکات مربوط به ممنوعیت های آزمون(عدم تقلب)رعایت شود. نمره دولینگو بین به عنوان یک زبان انگلیسی سطح متوسط ​​طبقه دولینگو بندی می شود. زبان آموز در این محدوده می‌توانند مسائل عادی کار و مدرسه را به انجام برسانند و می‌تواند با کمی تردید ابراز وجود کنند.

نحوه ثبت نام آزمون دولینگو در ایران

در این قسمت داوطلب تصوریری را مشاهده می‌کند که باید در مدت زمان ۶۰ ثانیه، با یک یا چند جمله تصویر را توصیف کنید. © اسمارت‌اپلای – کلیه حقوق این وب‌سایت محفوظ بوده و هرگونه کپی‌برداری بدون اخذ مجوز کتبی از شرکت، غیرقانونی است. این بخش هیچ تاثیری در نمره ازمون ندارد و فقط قوانین را شرح می‌دهد. پس از تکمیل مراحل پرداخت، گزینه Start Test فعال می‌شود و به رنگ نارنجی در می‌آید. بی‌دقتی در واردکردن اطلاعات ممکن است آینده شما را تحت تأثیر قرار بدهد. با تکمیل این اطلاعات، گزینه NEXT که در پایین صفحه است، فعال می‌شود.

  • در ادامه شما را با نحوه ثبت نام در آزمون زبان انگلیسی دولینگو آشنا می کنیم.
  • این آزمون تنها 45 دقیقه زمان می برد درحالیکه آزمون¬ ها تافل و آیلتس حدود 4 ساعت به طول می انجامند.
  • جداول زیر براساس تحقیقاتی ارائه شده‌­اند که در زمینه مقایسه‌ی نمرات آزمون انگلیسی دولینگو Duolingo با نمرات نهایی آزمون تافل و آیلتس ، صورت گرفته است، لذا به شما کمک خواهد کرد تا آزمون مناسب خود را به درستی انتخاب کنید.
  • مدت زمان آزمون دولینگو با احتساب مقدمات و آپلود امتحان حدود یک ساعت هست ولی خود امتحان به تنهایی بین 45 تا 55 دقیقه طول میکشه.

اعتبار مدرک دولینگو و جاهایی که آن را قبول می کنند زبانشناس | iranbritish