اجزای موتور ژنراتور دیزلی کدام اند؟ زرآب | centraldiesel

تمام حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت حمل و نقل کرخه ترابر سپاهان می‌باشد. من دانشجوکارشناسی مکانیک رشته فناوریپیشرفته خودرو دانشگاه علمی کاربردی واحدزندان قزالحصاره… گاورنر الکترومکانیکی و ۱۰ نکته ای که هنگام کار با آن باید در نظر گرفت.

اجزای موتور-۸-یاتاقان اصلی

همچنین برای خرید مجله خبری دیزل مرکزی دیزل ژنراتور، قطعات یدکی ژنراتور، باتری دیزل ژنراتور و یا جهت نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور میتوانید با کارشناسان متخصص و مجرب ماه نیرو در ارتباط باشید. موتور که انرژی شیمیایی سوخت را تبدیل به انرژی مکانیکی مورد نیاز ژنراتور می کند و تامین کننده انرژی ورودی مورد نیاز ژنراتور می باشد که در ذیل نگاهی اجمالی به ساختمان، سیستم ها و قطعات آن خواهیم داشت. به طیف وسیعی از موتورها که بی نیاز به جرقه الکتریکی توانایی شعله رو کردن ماده سوختنی را دارند موتور دیزل می گویند. سیستم روغن کاری در این موتورها دارای پمپ روغن و فیلترهای روغن، جهت تمیز نگه داشتن روغن از آلاینده ها نیز می باشند.

اجزای موتور دیزل

موتورهای دیزلی دسته‌بندی متفاوت دیگری هم براساس توان یا تعداد سلیندر دارند. آموزش – از لحاظ تقسیم بندی موتورهای دیزل به دو دسته دو زمانه و چهار زمانه و از لحاظ ساختار به دو دسته موتورهای خطی و خورجینی تقسیم بندی می شوند. در هر دو دو دسته دو زمانه و چهار زمانه سیکل چهارگانه1- مکش هوا 2-تراکم…. آموزش – از زمان قدیم موتورهای دیزل به عنوان موتورهای پر سر و صدا و با بوی نا مطبوع شناخته می شدند ، بعدها در سال 1985 این روند با تغییر سیستم احتراق بهبود چشمگیری پیدا کرد…. این دستگاه هوای احتراق را فشرده می کند تا موتور قدرتمندتر شود.

http://digitalmags.irپژو هم پس از آئودی با همین موتور‌ها توانست فاتح رقابت‌های لمانز شود. وقتی پیستون به بالاترین مرحله رسید و هوا بیشترین دما را داشت، سوخت دیزل با فشار بسیار زیاد و به صورت پودر به درون محفظه پاشیده می‌شود. به عبارت دیگر رینگ راندمان و کارایی موتور دیزل ژنراتور را بالا می برد. همانطور که می دانیم دیزل ژنراتورها با قیمت های متفاوتی در بازار به فروش می رسند. غالبا قیمت پیستون به برند موتور، مدل آن و قدرت موتور یا کشور سازنده ژنراتور بستگی دارد.

  • روغن در مخزن روغن ذخیره شده و توسط یک پمپ روغن، روغن از صافی عبور کرده و یاتاقان های اصلی روغن کاری می شوند.
  • در این موتورها ها 4 عامل اصلی مکش یا تنفس – تراکم یا فشار – کار یا انفجار و تخلیه یا دود انجام میشود.
  • فن و رادیاتور ژنراتور ، برای از بین بردن گرما استفاده از آب و ضدیخ رادیاتور موتور ضروری است.
  • موتورهای دیزلی شمع ندارند و گرمای هوای فشرده، سوخت را خود به خود مشتعل می کند.
  • ژنراتورهای گاز سوز برای کار با گاز طبیعی طراحی شده اند ، که برای محل های کار و سایت های ساختمانی که در نزدیکی خطوط گاز طبیعی قرار دارند بسیار مناسب است زیرا می توانند به راحتی با خطوط موجود متصل شوند.
موتورهای با اندازه متوسط نیز دارای قدرت خروجی 188 تا 750 کیلووات هستند که در کامیون های سنگین استفاده می شوند. این موتورها نیز از نوع تزریق مستقیم، شش سیلندر توربوشارژ و … هستند. Worldwide Power Products در تولید تجهیزات تولید برق پیشتاز است. ما موجودی بزرگی از کلیه قطعات و لوازم جانبی ژنراتور که به تازگی در مورد آنها آموخته اید ، و همچنین مجموعه گسترده ای از مجموعه های تولید شده جدید و استفاده شده از ژنراتور را در اختیار شما قرار می دهیم.

قطعات کنترل کننده موتور ژنراتور دیزلی