آموزش فروشگاه موسی | centraldiesel

مجله خبری دیزل مرکزی های ضد آب کاملاً در برابر آب مقاوم هستند تا از آسیب به آب و موقعیت های خطرناکی که می تواند در هنگام نفوذ آب به سیستم الکتریکی ایجاد شود ، جلوگیری کنید. محفظه های ضد صدا برای مناطق پرجمعیتی که صدای ژنراتور مطلوب نیست بسیار مناسب هستند. محفظه ژنراتور توکار فضای بیشتری برای نگهداری و تعمیر ژنراتور داخل آن فراهم می کند.

  • در این مرحله پیستون از بالا به پایین‌ترین نقطه داخل سیلندر حرکت می‌کند که به آن نقطه پایین مرگ می‌گویند.
  • برای تولید این سوخت از فرآوری موادی مانند روغن‌های سوخته، چربی‌های حیوانی و ..
  • درحقیقت دینام، مجموعه ای از هادی های الکتریکی مختلف است که محکم به دور یک هسته آهنی پیچیده شده است.
  • غالبا قیمت پیستون به برند موتور، مدل آن و قدرت موتور یا کشور سازنده ژنراتور بستگی دارد.
  • تریلر نصب ژنراتورهای کوچک و بزرگ ، حمل و نقل ژنراتور را به یک کار ساده تبدیل می کند و برای پروژه های سیار (به عنوان مثال ساخت جاده یا مترو) و عملیات با چندین نیاز به برق مفید است.
رادیاتورها برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد به شما کمک می کنند تا ژنراتور شما را در حد حرارتی توصیه شده نگه دارد. قطرات گازوئیل همچنان در حال کوچتر شدن و تبخیر شدن هستند تا نهایتا تمامی آن ها سوخته شوند. عده‌ای معتقدند او در اثر یک سانحه از عرشه کشتی به آب افتاده است اما عده ای معتقدند او با نیت قبلی خود‌کشی کرده و عده‌ای هم حتی فرضیه قتل او را مطرح می‌کنند. هر چه بود، مهندس دیزل آنقدر عمر نکرد تا موفقیت‌های چشمگیر موتور اختراعی خود را ببیند.

موتور دیزلی چیست و چگونه کار می کند ؟

از بخش های بسیار مهم در موتور است که هوای احتراق را منظور عملکرد بهتر و قوی تر موتور فشرده سازی میکند. این لوله ها مسئولیت رساندن سوخت از باک به موتور می باشد که باید از مقاومت در برابر فشار وارده سوخت و حرارت را داشته باشد. طرز کار این قسمت به این گونه است که باعث اسپری و پودر شدن سوخت و به بهبود ترکیب آن و سوخت با هوا کمک می کند. با توجه به نوسانات نرخ ارز و تغییر موجودی انبار خواهشمند است درخواست خود را درون سربرگ رسمی شرکت محترم تان از طریق ارسال ایمیل و تلفن های مجموعه پیگیری بفرمایید تا همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی دقیق نیاز شما باشند. تصاویر برش خورده چند نوع موتور دیزل و نمایش قطعات آن ها در شکل ذیل نشان داده شده است.

هزینه نگه داری موتور های دیزلی بیشتر است و یا بنزینی ؟

درست است که کارتر روغن شاید به عنوان ظرفی برای روغن موتور استفاده شود، اما این جزء نیز نمی تواند بی دقت ساخته شود. به طور کلی این قطعات از ورق های فلزی نازک هستند، اما در برخی از خودروها با مواد فلزی ضخیم ساخته می شوند. توربو شارژرها دارای دو فن می باشند که بر روی یک محور ثابت اند.

تفاوت موتور بنزینی و موتور دیزلی چیست؟

همین چرخش میل لنگ منجر به حرکت پیستون ها در سیلندرها می شوند. برای این که بتوانیم صدای موتور را کاهش دهیم، از صدا خفه کن استفاده می شود. در واقع با توجه به این که گازهای خروجی فشار بیشتری نسبت به جو دارند، اگر این گازها به صورت مستقیم خارج شود، صدای بلند و ناخوشایندی مانند صدای شلیک گلوله از تفنگ به گوش خواهد رسید.

http://digitalmags.ir