آموزش طراحی سایت رایگان از مبتدی تا پیشرفته آموزش ساخت سایت با وردپرس | allescape

در این قسمت آموزش طراحی سایت تک صفحه ای با ساختار تگ section در html آشنا می شویم. در این قسمت آموزش طراحی سایت پروژه محور ما به صورت کامل با تگ body در html آشنا می شویم. در این قسمت نیز طراحی سایت با وردپرس مباحث تکمیلی در خصوص طراحی سایت با وردپرسی و نحوه خرید دامنه و هاست جهت ساخت سایت با وردپرس آشنا می شوید. بعد از یادگیری فرآیند ساخت وب سایت پویا با استفاده از متد های مختلف، بهتر است که در کنار آن به سراغ یادگیری سئو و بهینه سازی وب سایت بروید، تا بتوانید صفحات خود را برای موتور های جستجو بهینه سازی نمایید، و کلمات کلیدی و خدمات وب سایت خود را در گوگل بالا بیاورید. برای مطالعه » می توانید جهت آشنایی بیشتر با آموزش طراحی سایت با html مقاله html چیست را مطالعه نمایید.

وب سایتهای داینامیک یا پویا (Dynamic Website) :

سلام ، اگر میخاید با آموزش های ما سایت بسازید، قالب هلو المنتور را از بخش قالب ها به جای قالب پیش فرض وردپرس نصب نمایید. مثلاً مقاله های یک وب سایت داخل صفحه های جداگانه قرار دارند، همچنین صفحه های تماس با ما، درباره ما و غیره اجزایی از یک وبسایت هستند که هر کدام کارایی و مفهومی جدا را به کاربر منتقل می‌کنند. صفحه‌ها قسمت های کوچکی از وب سایت می باشند که هر کدام از آنها می‌توانند طراحی منحصر به خود را داشته باشد. در قسمت دوازدهم از این آموزش رایگان وردپرس شما با بخش رسانه ها در وردپرس آشنا می شوید و با نحوه آپلود فایل و فیلم در آن و تنظیماتی که برای رسانه ها در وردپرس وجود دارد نیز آشنا خواهید شد. در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت atgo با تیم پشتیبانی این وب سایت ارتباط برقرار نمایید. بویژه اینستاگرام، فیس بوک، تلگرام، لینکدین، آپارت، یوتیوب، پینترست، و غیره که می توانند به برند سازی و افزایش ورودی وب سایت شما کمک شایانی انجام دهند.

سرفصل های دوره آموزش طراحی سایت مشهد :

حتی شاید مواردی مانند Sass هرگز در مسیر کاری شما قرار نگیرند و شما احتیاجی به یادگیری آن نداشته باشید اما شما حتما و حتما به یادگیری Css نیاز دارید چرا که این زبان طراحی ، بخش اصلی کار ما در فرانت خواهد بود و سایر فریم ورک ها و پیش پردازنده ها و .. پس شما برای یک فرانت اند کار شدن حتما باید به سه بخش اشاره شده تسلط سئوی سایت اسکیپ روم پیدا کنید . در داخل این پکیج که به شکل رایگان ارائه شده ، نحوه نصب و همچنین کار با تمامی قسمت های داخل وردپرس را جز به جز و به شکل کامل یاد خواهید گرفت تا بعد از این دوره وارد برنامه نویسی وردپرس شوید . سرفصل‌های دوره حضوری با دوره طراحی سایت آنلاین هیچ گونه تفاوتی ندارد و تمامی‌سرفصل‌های آموزش طراحی سایت حضوری را در دوره غیرحضوری نیز فراخواهید گرفت .

  • اولین قدم شما برای تسلط بر وردپرس یادگیری داشبورد یا پیشخوان وردپرس است.
  • در دوره‌ آموزش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی، با تکیه بر قدرت نرم‌افزار فتوشاپ و کدنویسی CSS HTML PHP WordPress میتوانید به تمام سوال‌های بالا جواب مثبت دهید.
  • آموزش after و before در قالب یک مینی پروژه بسیار شیک با ترفند های جالب برای شما دانشجویان سئو 90 که همراه ما هستید .
  • این دوره آموزش طراحی سایت ، شما را یکبار برای همیشه از هر منبع آموزشی دیگری بی نیاز خواهد نمود و شما پس از اتمام آموزش های داخل این دوره ، زمانی که وارد بازار کار می شوید در زمینه تقاضاهای طراحی سایت شرکتی ، موردی وجود نخواهد داشت که شما قادر به پیاده کردن آن نباشید .
  • تمامی كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می ‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.
  • در ادامه این دوره آموزشی ، شما وارد آموزش بوت استرپ 4 خواهید شد که تفاوت های بسیاری با نسخه 3 آن داشته است البته این تفاوت ها به معنی این نیست که شما هرچیزی که در بوت استرپ 3 یاد گرفته اید از بین خواهد رفت .

اگر میخوای بدونی با چه هزینه ای میتونی چه مدل سایت هایی سفارش بدی میتونی از صفحه زیر استفاده کنی تا هم با حدود هزینه سفارش سایت اطلاع بیشتر داشته باشی هم با نمونه کارهای ما آشنا بشی. برای دریافت مشاوره رایگان هم می تونی با شماره تماس ۰۹۱۲۰۱۴۵۰۲۱ تماس بگیری. می باشد.و ما در این بخش اقدام به ارائه مبحث ساخت فروشگاه اینترنتی با PHP نموده ایم تا شما بتوانید سایت های داینامیک را نیز به راحتی طراحی کنید. در این قسمت آموزش صفر تا صد وردپرس نیز در ادامه قسمت قبل شما با دسته بندی ها و برچسب های وردپرس آشنا خواهید شد.

با مشاهده آنلاین جلسات در سایت ، هزینه اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه خواهد شد.

در خانه خود می توانید بنشینید و با ده ها مشتری از شهرهای مختلف سر و کله بزنید. از طرفی، یک طراح وب اصولا باید به این اصل ایمان داشته باشد که وبسایت یک فرد یا شرکت نقش فروشگاهی بین المللی را دارد. اگر زبانتان هم خوب باشد شاید بتوانید روی درآمدهای خارجی (که بسیار بسیار بسیار بالاتر از نرخهای معمول در ایران است) هم حساب کنید. در واقع یک طراح وب می تواند در کلبه ای در یک روستای دور افتاده هم مشغول به حرفه خود باشد! کافی است یک خط تلفن و برق باشد تا بتواند تقریبا از همه جای دنیا سفارش بگیرد. در واقع یک طراح وب (چه به عنوان طراح مستقل و فریلنسر، و چه به عنوان کارمند دورکار یک شرکت) تمام کارهای خود را در بستر وب انجام می دهد و لزوما نیازی به حضور نیست.

آموزش طراحی سایت رایگان از مبتدی تا پیشرفته آموزش ساخت سایت با وردپرس | allescape