آموزش صرافی کوینکس + نحوه کار و ثبت نام در Coinex دلفین وست

آموزش صرافی کوینکس + نحوه کار و ثبت نام در Coinex دلفین وست

کلاهبرداران در فیشینگ با روش‌های مختلف مانند کلیک گرفتن برای لینک‌های نامعتبر و مخرب، هک شبکه‌های ثبت نام کوینکس با گوشی اجتماعی و… اقدام به فیشینگ می‌کنند. Anti-phishing Code خدمتی است که باعث می‌شود، هکرهای اینترنتی حتی در صورت دسترسی به اطلاعات حساب شما امکان برداشت از آن را نداشته باشند. سپس پنجره دیگری برای شما باز می شود، همانطور که در عکس بالا مشاهده می فرمایید من مراحل را برای شما شماره گذاری کردم. پس باید روی ارسال کد تأیید کلیک کنید تا برای شما ایمیلی از طرف کوینکس ارسال شود. در کادری که نوشته کد دو عاملی 6رقمی، باید از داخل اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور، کد 6رقمی یکبار مصرف را در آن کادر وارد کنید. سپس رمز عبور جدید را وارد کنید و مجدد در کادر بعدی هم همین رمز عبور جدید را وارد کنید.

با این کار به صفحه ای منتقل خواهید شد که از شما کد دریافتی از طریق برنامه قبلی را درخواست می کند. با وارد کردن کد 6 رقمی کپی شده می توانید این مرحله را با موفقیت به پایان برسانید. برای معاملات اسپات و مارجین حداقل ارزش معاملات کوینکس یک دلار و برای معاملات فیوچرز این رقم حداقل پنج دلار است؛ به این معنی که سفارش خرید و فروش با ارزش کمتر از این مقادیر اجرایی نمی‌شود. CoinEx Token با نام اختصاری CET، توکن اختصاصی صرافی کوینکس است. این توکن در ژانویه سال 2018 و مبتنی بر بلاک چین اتریوم راه‌اندازی شد؛ اما پس از مدتی و با راه‌اندازی شبکه بلاک چین اختصاصی کوینکس به آن منتقل شد.

تریدرها می دانند که این نوع معاملات ممکن است منجر به سودهای کلانی شود. بستر امنی که این صرافی در نظر گرفته است با استفاده از پروتکل های مختلف و سیستم امنیتی full dimension protection خیال کاربران را از بابت امنیت کوینکس راحت کرده است. مسدودشدن حساب کوینکس معمولا به ندرت رخ می‌دهد و اکثر کاربران به دلیل رویارویی با مشکلات دیگر تصور می‌کنند دچار مسدودی حساب شده‌اند. یکی از مشکلاتی که ممکن است برخی از اشخاص با آن روبه‌رو شوند مشکل آتنتیکیتور گوگل است که معمولا به عنوان مسدودی حساب قلمداد می‌شود.

تحلیل ارز دیجیتال ریف

اولین قدم برای خرید و فروش و ترید در صرافی کوینکس، فرایند انتقال است که باید وارد محیط Perpetual Contract شده و گزینه ترانسفر Transfer را بزنید. ۱- بعد از طی کردن مراحل ثبت نام و ورود به حساب کاربری، روی گزینه “Account” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید، سپس تنظیمات حساب “Acoount Setting” را انتخاب کنید. صرافی کوینکس هم از این قائده مستثنی نیست و در اقدام مشابهی رمز ارز بومی این پلتفرم را با نماد CET وارد بازار کرده است.

آموزش احراز هویت کوینکس برای ایرانیان

ولی در صورتیکه ارهم خود را از قسمت Isolated Margin انتخاب کنید فقط همان درصدی که با آن پوزیشن باز کرده اید درگیر ضرر و یا سود خواهد شد. پس اگر تازه کار هستید ، بهتر است Isolated Margin را انتخاب کنید. انتقال وجه به حساب فیوچرزدر قسمت Coin نوع ارزی که می خواهید به حساب فیوچرز خود انتقال دهید را مشخص سازید. اگر موجودی شما بر حسب تتر می باشد ، همان نماد USDT را انتخاب کرده و در قسمت Amount میزان تتری که می خواهید به حساب فیوچرز خود انتقال دهید را باید مشخص سازید. سپس روی Submit کلیک کنید تا موجودیتان به حساب فیوچرز انتقال یابد.

مشکلات صرافی کوینکس

حساب فیوچرز را از حساب اسپات spotخود باید شارژ کنید که قبلاً را شارژ کرده اید. باید بدانید اولین قدمی که شما باید بردارید این است که حساب خود را شارژ کنید حساب فیوچرز خود را شارژ کنیم. سپس تیک خواندن کلیک کنید و روی گزینه confirm کلیک کنید.

هر چقدر لوریج خود را بیشتر قرار دهیم میزانی از ارز که در معامله قرار می دهیم در عمل کمتر می شود. در مثال XRP در حالت ایزوله اهرم مورد نظر خود را تعیین می کنیم. به این نکته توجه نمایید که هرچه لوریج معامله خود را بالاتر ببرید ریسک معامله شما بیشتر و بیشتر می گردد.