آشنایی با دکوراسیون کلاسیک و 30 نمونه طراحی داخلی محبوب به این سبک

داخل سالن یک تراس کوچک داشتیم که با توجه به جانمایی مبلمان و جایی که قرار داشت، مناسب رفت و آمد نبود، برای همین با دیواری آجری جلوی تراس را بستیم تا محیط دلپذیرتر باشه، ولی برای از دست ندادن نور و فصای تراس، درب تراس را از اتاق باز کردیم به این صورت که یک قسمت از دیوار اتاق رو برداشتیم و رو به روی تراس باز کردیم. تخت خواب خیلی ساده روی یک پلتفرم چوبی کم ارتفاع قرار گرفته طوری که نیاز به میز پاتختی را به کل از بین می برد، دیوارها نیز با قفسه های باز و کمد لباس پوشیده شده است. معمولا کفپوش های قدیمی، نیاز به بازسازی و زیباسازی دارند. یکی از راه های زیباسازی دکوراسیون منزل با کمترین هزینه خرید و نصب تابلو ها است.

ما در اینجا به توضیح برخی از این اصول پرداختیم تا بتوانید با در نظر گرفتن این نکات دکوراسیون خود را تغییر دهید. میز: اما این تمام کاری نیست که می توانید با استفاده از چوب های بدون مصرف انجام دهید. در بالا سه مدل از نقشه خانه ویلایی تک خوابه را برایتان آوردیم و راجبشان توضیح دادیم ، در ادامه می خواهیم برایتان بگوییم که نکات اساسی برای چیدمان نقشه خانه 70 متری ایرانی چیست و چگونه باید با رعایت کردن یک سری موارد بتوانید از کل فضا به صورت بهینه استفاده کنید و بزرگ تر خانه را نشان دهید.

مبل های چرمی طول عمر بالایی دارند و تمیزکردن آنها به راحتی انجام میشود. باید به این نکته توجه داشته باشید که حتما مبلمانی را انتخاب کنید که متناسب با طول و عرض سالن پذیرایی شما باشد و فضا را بزرگتر جلوه دهد. این سبک طراحی داخلی مناسب اتاق پذیرایی شما خواهد بود. در بحث فرم گرایی نیز بهتر است طراحی فرمی ساختمان دوبلکس متناسب با ابعاد سایت پلان ، شرایط مالی کارفرما ، اقلیم منطقه ، توپوگرافی زمین انجام شود . برای سفارش رندر ، سفارش رندر لومیون و سفارش مدلسازی به سایت راژه مراجعه کنید. یا این که با استفاده از چرخ زیر جعبه می توانید آن را متحرک کنید و برای جعبه لپ تاپ مورد استفاده قرار دهید. استفاده از گلهای طبیعی، انواع سنگ و پیش گرفتن سبک خانههای ساحلی، یکی از راهکارهای عالی برای منحصر به فرد ساختن دکوراسیون محسوب میشود. دکوراسیون مینیمالیستی از انواع دکوراسیون های پرطرفدار و محبوب است و امروزه اغلب افراد تمایل دارند برای طراحی داخلی خانه های کوچک و بزرگ ویلایی و آپارتمانی از این دکوراسیون ها استفاده نمایند.

قابلیت نگهداری آسان و شستشو با آب را دارند. یادآوری می کنم که این کار بسیار آسان و کم هزینه است. در انتهای این تصاویر باز هم پلان نهایی ساختمان را برای شما درج می کنم تا بتوانید به صورت دقیق تر ویژگی هایی را که در مورد آن ها خوانده اید مجددا بررسی بفرمایید. دکوراسیون تردیشنال همان دکوراسیون سنتی غربی است که از دیدگاه و بیان کشورهای غربی به خانه هایی تعلق می یابد که دکوراسیون داخلی کلاسیک و البته راحتی را دارا باشند. این تغییرات را به راحتی میتوان در هر خانه به چشم دید. و در بخش نشیمن یک کاناپه و مبلمان راحتی دو نفره قرار گرفت است. اتاق نشیمن سنتی ایرانی میتواند فضای گرم و صمیمی را ایجاد کرده و حس خوبی را به شما منتقل نماید. بینیم حس و حال دیگری را به بیننده القاء می کند. وقتی شما وارد خانه ی می شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند رنگ دیوار ها است به همین دلیل انتخاب رنگ و طرح مناسب برای دیوارها بسیار مهم است. در سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک همه عناصر نظیر سقف و دیوار ها و وسایل منزل به صورت پر زرق و برق انتخاب می شوند.

همانطور که قبلاً اشاره شد، فرهنگ ایرانی بسیار غنی و گسترده است و انسان میتواند حتی در دنیای امروزی نیز از دکوراسیون داخلی سنتی نیز بهره ببرد. قابلیت بازسازی و حتی رنگ آمیزی را نیز دارند. می توانید هدبورد یا تخته تزیینی بالای تخت اتاقتان را که این روزها بسیار مد شده، با استفاده از یک در چوبی قدیمی کنار گذاشته شده بسازید. وجود کمد دیواری برای نگهداری از لباس ها و لوازم شخصی برای هر اتاق خوابی مهم است. ساده ترین حالت برای این کار زمانی است که قاب ها وجه مشترکی باهم داشته باشند. مبل ساخته شده از چوب ترموود از استحکام و مقاومت زیادی برخوردار است، فاقد صمغ است، مقاوم در برابر پوسیدگی و حمله حشرات است و سراسر آن یک رنگ و یک حالت است. دکوراسیون سرویس بهداشتی را به بهترین حالت در بیاورید.

اصولا بیشتر استفاده از پانل های چوبی در این بخش از دکوراسیون داخلی خانه در تزیین دیوار پشت میز ال سی دی و یا اطراف شومینه دیده می شود ولی اگر گشتی در دنیای مجازی داشته باشید خواهید دید که اتاق خواب و حتی حمام و دستشویی محلی برای اجرای این طرح ها در تزیین دکوراسیون داخلی خانه است. مثل دیوار پشت شومینه در نشیمن یا دیوار پشت تخت در اتاق خواب. تخت خواب های فلزی را کنار بگذارید و یک تخت چوبی با تاج و تزیینات زیبا تهیه کنید. اگر شما نظر یا پیشنهادی در این باره دارید، میتوانید آنها را با ما در میان بگذارید.

می توانیم با استفاده از چوی یک اتاق خواب ساده را به شکل خاص و خیره کننده ای به یک اتاق متفاوت و شیک تبدیل کنیم. همه چیز با لمسی از چوب متفاوت تر به نظر می رسند. استفاده از کفپوشی متفاوت در ارتفاع غیر همسطح با سطح پذیرایی یا نشیمن باید ویژگیهای مهمی را شامل شود. همانطور که از اسم این ویلا پیداست این ویلاها به گونه ایی طراحی شده اند که در یک واحد ساختمان ، سه طبقه مجزا وجود داشته باشند و این طبقات از طریق راه پله در میانه و یا گوشه هر طبقه به یکدیگر متصل شده اند. یک میز تحریر کوچک قیمت طراح داخلی خانه طراحی شده است. اگر به دنبال مبلمان برای فضاهای کوچک مثل آپارتمان هستید مدل های ال به شما پیشنهاد می شود.اگر می خواهید فضایی با شکوه ایجاد کنید انتخاب مبلمان کلاسیک بهترین گزینه است و اگر قصد دارید فضایی منظم را ایجاد کنید از مبل های مدرن استفاده کنید. یک دیوار بلند به ارتفاع هر دو طبقه میتواند یک ویژگی برجسته در طراحی ویلا های دو طبقه باشد که می توان با بهره گیری از کاشی های رنگی یا طرح دار، دیوارپوش ها وکاغذ دیواری های خاص به شکوه بیشتر آن کمک کرد.

اگر قصد خرید مبلمان چرمی دارید بهتر است که از چرم طبیعی ساخته شده باشد چون چرم مصنوعی به بدن می چسبد وحس بدی را ایجاد می کند. اگر قصد خرید مبلی ارزان و با کیفیت را دارید می توانید از مبل های ساخته شده از ترموود استفاده کنید. اگر قصد دارید تعدادی تابلو، قاب ،آیینه و ساعت را در منزل خود نصب کنید بهترین روش،جمع کردن آنها در کنار هم و تشکیل یک مجمع از قاب ها است. می توانید در کمتر از سه ساعت با آن ها طاقچه، قفسه و فضای انبارش بسازید. شما همچنین می توانید کمد های شبیه قفسه کتاب را در آشپزخانه یا حمام قرار دهید تا وسایل مورد نیاز خود را بر روی آن قرار دهید. مدل های دیزاین آشپزخانه با چوب به سبک ایرانی ، قفسه های چوبی ، ویترین های باز به جای کابینت ها با در بسته و شلف ها برای گذاشتن ظروف دم دستی ،صفحه روی کابینت و اپن ها با چوب بیشترین کاربرد چوب در آشپز خانه است و دکوراسیون چوبی آشپزخانه را خلق می کنند. ریسمان چندلا ارزان است و می توانید از ترکیب چوب و ریسمان برای ایجاد تازگی و نو بودن به دستگیره های کابینت ها و کمدها استفاده کنید.

این پروژه فقط به قطعات چوب، رنگ و چسب نیاز دارد تا دستگیره های کابینت های آشپزخانه شما زیبا به نظر برسند. این خانه در سال ۲۰۱۵ به دست پروژه تغییر طراحی و دکوراسیون داخلی سپرده شد. یک طراح در هر پروژه تجربه های زیادی به دست میآورد که در پروژه های بعدی بکار میبندد؛ اما شما برای طراحی فضای خود اولین تجربه را دارید که این موضوع شما را به سمت هدر دادن هزینه و وقت سوق میدهد. نورپردازی نیز نقش زیادی در زنده کردن فضا و طراحی داخلی منزل دارد بنابراین بهتر است نورپردازی کاربردی را برای قسمت های مختلف خانه خود طراحی کنید. دکوراسیون داخلی خانه را بشدت تحت تاثیر زیبایی خود قرار داده اند. آشپزخانه یکی از مهمترین بخش خانه های ایرانی است که در دکوراسیون داخلی آن توجه بسیاری می شود. این در حالی است که برخی از آن ها با محافظ طراحی می شوند. به طور صد در صد از چوب تولید می شوند و برخلاف دیگر کفپوش ها از مواد شیمیایی در ساخت آنها استفاده نشده است. چوب به روش های مختلف در این صنایع به کار می رود، از تکمیل نمای بیرون ساختمان ها در معماری، تا طراحی داخلی و تولید انواع لوازم نورپردازی، تزیینات دکوری زیبا و مبلمان.

هدف از ایجاد دکوراسیون داخلی منزل ایجاد فضایی است که باعث راحتی افراد شود و همچنین گرمی و آرامش را به همراه داشته باشد. همچنین از ویژگی های مهم سبک مدرن، عدم استفاده از جزئیات اضافی است که باعث شده است، مبلمان بهکار رفته در آن را به با خطهای مستقیم و صاف و بدون ظریف کاری ببینیم. انواع طراحی داخلی آپارتمان، ویلا دوبلکس، ویلا تریبلکس، ویلا کوچک، ویلا مدرن با ارائه نقشه ها و جزئیات کامل و شبیه سازی سه بعدی طراحی و اجرا میگردد. غربی دارای مجوز ساخت کامل در شهر اصفهان ساخته شده است. در آن از مصالح بتنی استفاده شده و شامل دو طبقه بر روی طبقه پارکینگ است.هر کدام از این طبقات نیز شامل یک واحد سه خواب هستند. پس از استفادهی فیروزه بر روی ظروف و جواهرات و حتی دوخته شدن آن بر پارچهها و لباسها، این رنگ بهنوعی نمایندهی سنت ایرانی شد. از نظر ظاهری، میتوان آن را مشابه چوب گیلاس سیاه و چوب ماهون آمریکایی دانست. ولی یک زوج تهرانی که زندگی جدید خود را در شمال کشور آغاز کرده اند، مدرنیته در عین گرم بودن خانه را برای دکوراسیون در نظر گرفته اند. در این پست، یکی از این تجارب ارزشمند را در قالب ویدئو برای شما آمده کرده ایم.