چگونه امنیت وب سایت خود را افزایش دهیم؟ بلاگ گروه لیان | armansiahloo

باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچ سیستمی را نمی‌توان نام برد که صد درصد امن باشد و هیچ راه نفوذی نداشته باشد. چه از سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی استفاده کنید و یا از CMSهای رایگان استفاده کنید، احتمال هک شدن برای وب‌سایت شما وجود دارد و بالا بردن امنیت وب‌سایت به معنی پایین آوردن ریسک هک شدن است و نه حذف آن. افزونه Wordfence Security امکانات دیگری نیز در اختیار شما قرار می دهد و به همین دلیل، یکی از پرطرفدارترین افزونه های امنیت برای وردپرس است.

هزینه طراحی افزونه + تعرفه سفارش افزونه نویسی برای وردپرس

اگرچه این هشدارها گاها غیردقیق هستند، اما برای اطمینان بهتر است یک سایت دیگر را انتخاب کنید. فراموش نکنید که حملات سایبری همیشه در کمین هستند و شما باید با دقت بالایی از این حملات جلوگیری کنید. نماد اعتماد الکترونیکی معروف به اینماد (Enamad) است که علامت آن ترکیبی از کلمه “نماد” و حرف “e” به رنگ آبی است.

به عنوان مثال افزونه امنیت برای وردپرس به نام Disable XML-RPC به صورت پیش فرض در مخزن وردپرس وجود دارد که به کمک آن می توانید قابلیت XML-RPC را در سایت وردپرس خود غیرفعال کنید. کسانی که به برنامه نویسی PHP مسلط هستند، به راحتی می توانند با تغییر و اضافه کردن دستورات PHP در هاست، هر گونه تغییری در سایت شما ایجاد کنند. با غیرفعال کردن قابلیت اجرای دستورات PHP، امکان خرابکاری در سایت خود را از بین ببرید. برای حل این مشکل، می توان با وارد کردن کد دستوری زیر در فایل htaccess. هاست، صفحات مربوط به نویسنده در وردپرس را به صفحه اصلی وردپرس ریدایرکت کرد.

نکات پایانی در مورد ابزارهای اسکن آنلاین سایت

چگونه امنیت وب سایت خود را افزایش دهیم؟ بلاگ گروه لیان | armansiahloo

یکی از فایل های امنیتی در وردپرس است که با تغییر کدهای دستوری این فایل، می توان تنظیمات مربوط به امنیت و دسترسی سایت را تغییر داد. اگر شما از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید به سراغ مقاله‌ی افزایش امنیت وردپرس بروید تا بهترین راهکارهای امنیت در وردپرس را بشناسید. در واقع  استفاده از سرویس SFTP می‌تواند نقش مهمی در تأمین امنیت وب معرفی بهترین ابزارهای رایگان سئو و بهینه سازی سایت سایت داشته باشد. یکی از انواع تهدیدهای امنیتی وب سایت‌ها که منجر به هک شدن وب سایت‌ها می‌شود، مسائل مربوط به هاستینگ می‌باشد.

تمام اطلاعات و آسیب پذیری های کشف شده در پرتال شما ثبت و به شما اعلام می شود. مانند Chrome، مرورگر Firefox شرکت Mozilla همه وب سایت های بدون رمزگذاری را با یک نشانگر مشخص برچسب می زند. یک نماد قفل با یک مثلث هشدار نشان می دهد که وب سایت تنها به صورت جزئی رمزگذاری شده است و ممکن است از جاسوسی توسط جنایتکاران سایبری جلوگیری نکند. اگر روی یک فیلد در وب سایت کلیک کنید، با یک هشدار متنی که بیان می کند “این اتصال امن نیست” مواجه خواهید شد. بک آپ گیری را به صورت اتوماتیک انجام دهید و یک برنامه زمانی برای انجام این کار ایجاد کنید. همچنین می توانید به گونه ای این کار را انجام دهید که بتوانید همیشه اطلاعات خود را درست قبل از حمله امنیتی داشته باشید.

  • در صورتی که کلیدهای API را در اختیار ندارید، می توانید از طریق گزینه Get the API Keys از طریق گوگل، کلیدهای API را بسازید.
  • کابران کنجکاوی که روی این پیام ها کلیک می کنند، به سمت لینک های خارجی هدایت خواهند شد.
  • یکی از انواع تهدیدهای امنیتی وب سایت‌ها که منجر به هک شدن وب سایت‌ها می‌شود، مسائل مربوط به هاستینگ می‌باشد.
  • این حملات باعث می شود کاربران حقیقی نتوانند به منابع سایت دسترسی داشته باشند و سرویس های ضروری به روی آنها بسته شود.