پمپ تزریق سوخت کارکرده کارخانه, با کیفیت خوب بخرید پمپ تزریق سوخت کارکرده محصولات از چین | centraldiesel

این پمپ که نیروی خود را ازمیل سوپاپ می­گیرد فشار سوخت را بسیار بالا می­برد و به درون ریل سوخت­رسانی فشرده می­کند. این پمپ که نیروی خود را ازمیل سوپاپ می گیرد فشار سوخت را بسیار بالا می برد و به درون ریل سوخت-رسانی فشرده می کند. با افزایش دور موتور دیزلی بیش از این حد میزان مصرف سوخت افزایش یافته و توان و گشتاور نیز کاهش می یابد . در موتورهای دیزلی چون شمع برای جرقه زنی وجود ندارد و اساس کاری موتور بر طبق فشرده سازی بالای هوا استوار است، حساسیت بسیار کمی به آب دارند. به همین دلیل بسیاری از خودروهای نظامی با موتورهای دیزل، به راحتی می توانند از مسیرهای آبی با عمق بالا عبور کنند.

کلمه دیزل نام یک مخترع و مهندس آلمانی به نام رودلف دیزل است که در سال ۱۸۹۲ پس از چهارده سال کار شبانه‌روزی، نوع خاصی از موتورهای درون‌سوز را به ثبت رساند، به احترام این مخترع این‌گونه موتورها را موتورهای دیزل می‌نامند. موتور های کوچک و موتورهای که کنترل کامپیوتری پیشرفته ندارند از گرمکن برای حل این مشکل(روشن شدن در هوای سرد) استفاده می کنند . سوپاپ ندارد ، در نتيجه شروع و پايان سوخت پاشي را پمپ كنترل مي كند. يكي از محدوديتهاي اين نوع سوخت پاش اين است كه سوخت از آن چكه مي كند و سبب احتراق زود هنگام و تلف شدن سوخت مي شود. شبيه پمپ مركب است ، با اين تفاوت كه سوخت پاش هاي آن جدا هستند، اما پمپ ها در يك محفظه قرار دارند.

  • دیزل یک سوخت فسیلی است، به این معنی که از نفت خام تقطیر شده و نفت از اعماق زمین که در معرض گرما و فشار زیاد قرار گرفته است، ایجاد می‌گردد.
  • تحولات اخیر در منابع سوخت جایگزین باعث تولید بیودیزل شده است.
  • نحوه کارکرد پیشرانه‌های دیزلی با انواع بنزین‌سوز متفاوت است که این قضیه باعث شده است تا در مقایسه باهم، دارای نکات مثبت و منفی خاصی باشند.
  • موقعی که یک موتور دیزل سرد است، مرحله کمپرس ممکن است دمای هوا را به اندازه کافی برای مشتعل کردن سوخت بالا نبرد.

مجله خبری دیزل مرکزی از نقطه مرگ پایین به طرف بالا (تا نقطه مرگ بالا) حرکت می‌کند و در حالیکه هر دو سوپاپ بسته‌اند (سوپاپ هوا و سوپاپ تخلیه) هوای داخل سیلندر متراکم می‌گردد و نسبت تراکم به ۱۵ تا ۲۰ برابر می‌رسد. فشار داخل سیلندر تا حدود ۴۰ اتمسفر بالا می‌رود و بر اثر این تراکم زیاد حرارت هوا داخل سیلندر به شدت افزایش یافته و به حدود ۶۰۰ درجه سانتیگراد می‌رسد. در موتورهای بنزینی، سوخت با هوا مخلوط شده و وارد سیلندر می­شود و اشتعال بر اثر یک جرقه الکتریکی توسط شمع ایجاد می­گردد. در موتورهای دیزل، سوخت به شکل پودر شده و به درون سیلندر تزریق شده و اشتعال در اثر درجه حرارت بالای داخل سیلندرها حاصل می­شود. در موتورهای بنزینی، سوخت با هوا مخلوط شده و وارد سیلندر می شود و اشتعال بر اثر یک جرقه الکتریکی توسط شمع ایجاد می گردد.

آیا موتور های دیزلی در بخش هوایی کاربرد دارد ؟

پس هزینه های اولیه و نگهداری موتورهای دیزلی در حالت کلی بالا می باشد و هزینه اولیه و هزینه نگهداری موتورهای بنزینی نسبتا پایین می باشند. پس حتما در هنگام استفاده از وسایل و ماشین آلاتی که هر دو نوع موتور بنزینی و دیزلی آن ها موجود است، به حجم کار و سرعت مورد نیاز باید توجه داشته باشید. مثلا برای تصیمیم در مورد اینکه آیا پمپ آب بنزینی بخرید یا دیزلی، اگر حجم کار بالاست و برای کاری مداوم ، طولانی و سنگین قرار از آن استفاده شود، طبیعتا موتور دیزل گزینه صحیح است.

به چه دلیل از موتور دیزلی در تانک ها استفاده می شود ؟

البته تنها تفاوت بین موتور های دیزلی و موتور های بنزینی دلایل مکانیکی نیست ، بلکه از لحاظ سوخت مصرفی شان نیز دارای تفاوت هستند . 5- موتورهای دیزلی نسبت به موتورهای بنزینی ابعاد بزرگتری دارند. برای موتورهای بنزینی به منظور کاهش آلاینده‌های تولیدی از کاتالیزور استفاده می‌شود. این در حالی است که در موتورهای دیزل برای کاهش آلاینده‌ها، فیلتر دوده و همچنین سیستم SCR برای پاشش مایع ادبلو به کار می‌رود.

http://digitalmags.ir