پمپ تزریق سوخت کارکرده کارخانه, با کیفیت خوب بخرید پمپ تزریق سوخت کارکرده محصولات از چین | centraldiesel

8- در طول فصل سرما برای استارت مجله خبری دیزل مرکزیهای دیزلی، باید از هیتر استفاده کرد. در هنگام انجام این فرآیند در داخل موتور دیزل چهار زمانه، فقط سوپاپ اگزوز باز است و در پایان، دریچه اگزوز بسته می شود و دریچه ورودی برای مکش هوای تازه باز می شود. این قطعات، گاز دیزل را به سمت محفظه اتراق هدایت کرده و در نتیجه احتراق حاصل از سوخت و هوا وسیله نقلیه روشن میشود. موتورهای دیزل به دلیل داشتن ضریب تراکم بالاتر، دارای بدنه محکم تر و در نتیجه سنگین تری هستند. این ضریب تراکم بالاتر یکی از دلایل پرصداتر بودن این پیشرانه ها نیز هست.

114 BOSCH پمپ تزریق سوخت استفاده شده 39203-000771 برای بیل مکانیکی PC300-7 PC360-7

لیکن در هر دوی این موتورها چهار عمل اصلی انجام می‌گردد که عبارتند از مکش یا تنفس – تراکم یا فشار – کار یا انفجار و تخلیه دود اما بر حسب نوع موتورها ممکن است این مراحل مجزا یا به صورت توأم انجام گیرند. اين سوخت ها معمولاً ناخالصي دارند و بعضي از قطعات پمپ هاي سوخت پاش چنان دقيق ساخته شده اند كه ذرات بسيار ريز هم به آنها آسيب مي­رسانند. هم فيلتر اوليه و هم فيلتر ثانويه ، به تدريج ،دچار گرفتگي مي شود؛ دراين حالت موتور با قدرت كمتري كار مي كند . در صورت گرفتگي فيلترها ، عقربه اين نشانگر از وضعيت «عادي»KPa200، جابه جا مي شود و وضعيت «غير عادي» يا گسترهKPa1600را نشان مي دهد . اگر موتور ديزل چنين نشانگر يا درجه داشته باشد، علت كاهش قدرت موتور را به متصدي نشان مي دهد . اين سوخت ها معمولاً ناخالصي دارند و بعضي از قطعات پمپ هاي سوخت پاش چنان دقيق ساخته شده اند كه ذرات بسيار ريز هم به آنها آسيب مي رسانند.

دریچه هوای موتور

موتور دیزل یک موتور احتراق داخلی است که در آن سوخت به محفظه احتراق تزریق می‌شود. در فاز اول، دریچه‌های ورودی به طور کامل باز می‌شوند تا هوا وارد آن‌ها شود. در طی این اتفاق، شاتون یک ضربه وارد می‌کند و میل‌لنگ ۱۸۰ درجه به چرخش در می‌آید و فرورفتگی بسیار شدیدی در محفظه احتراق به وجود می‌آید. به واسطه این فرورفتگی و وارد شدن سوخت توسط انژکتور، محفظه پر می‌شود.

  • ترکیب شیمیایی بنزین معمولاً C9H20 است در حالی که گازوئیل اغلب C14H30 است.
  • گازوئیل در محفظه می‌سوزد و پیستون را به پایین هُل می‌دهد تا میل لنگ حرکت کند.
  • خطری که همواره در رانندگی احساس می‌شد، قفل شدن چرخ‌ها هنگام ترمز‌گیری‌های شدید و همچنین در شرایط لغزندگی جاده بود.
  • با تمام توضیحات داده شده می توان گفت که قدرت موتور بنزینی در برابر موتور های دیزلی بسیار کم بوده و در بسیاری از شرایط حتی نمی توان آن ها را مقایسه کرد .
و برای مشتعل ساختن سوخت تزریق شده از یک لامپ الکتریکی و یا روشهای دیگر در خارج از سیلندر استفاده می‌شد. همانطور که پیش تر اشاره شد، بهتر است در هنگام انتخاب یک دستگاه، به نوع و حجم کار، موقعیت مکانی، و بررسی مولفه ای مانند سرعت، توجه کرده تا مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. مثلا هیچوقت برای مناطق سردسیر از موتور دیزلی استفاده نکنید چرا راندمان کاری آن در هوای سرد پایین می آید.

در ابتدا سوخت وارد موتور شده و سپس به وسیله پیستون بالا رفته و فشرده می شود و سپس سوخت به وسیله جرقه شمع منفجر شده و قدرت ایجاد شده از انفجار پیستون را به حرکت در می آورد . اما در موتور های دیزلی روند کار بسیار فرق می کند ( بالا تر توضی داده ایم ) . پیشرفت بیشتر موتورهای دیزل، تا توسعه سیستم‌های پیشرفته تزریق سوخت در دهه ۱۹۳۰ طول کشید. در این سالها رابرت بوش تولید انبوه پمپ‌های سوخت‌پاش خود را آغاز کرد. توسعه پمپ‌های سوخت‌پاش (پمپ‌های انرژکتور) با توسعه موتورهای کوچکی که برای استفاده در خودروها مناسب بودند متعادل شد.

http://digitalmags.ir