پمپ تزریق سوخت کارکرده کارخانه, با کیفیت خوب بخرید پمپ تزریق سوخت کارکرده محصولات از چین | centraldiesel

هر دوی این موتورها نسبت فشار متفاوتی در مرحله احتراق برای سوخت دارند و این یکی دیگر از تفاوت های موتورهای دیزلی و بنزینی است. یعنی موتورهای دیزلی بسیار سنگین ‌تر و قوی ‌تر هستند، زیرا برای دستیابی به انفجار باید فشار بالایی ایجاد کنند. این مورد باعث می شود تا قطعات بسیار مقاوم تری در برابر ضربه برای آن ها طراحی و ساخته شود. برعکس موتورهای دیزلی، موتورهای بنزینی در فرآیند احتراق ضربه و فشار کمتری دارند و به همین دلیل طراحی آنها فشرده تر و کوچکتر بوده، وزن آنها کمتر و عملکرد آنها نیز ظریف تر است.

  • اگر گرمکن ها خراب باشند موتور شما یا روشن نمی شود و یا خیلی سخت روشن می شود ، و گاهی باعث ایجاد دود سفید ناشی از سرد بودن موتور می گردد.
  • سطوح وسيع متخلخل دارند ومعمولاً از پارچه يا كاغذ مخصوص ساخته مي شوند .كار آنها كاهش سرعت جريان سوخت است، به طوري كه قطره هاي ريز آب فرصت به هم چسبيدن و ته نشين شدن پيدا كنند.
  • پیستون از نقطه مرگ پایین به طرف بالا (تا نقطه مرگ بالا) حرکت می‌کند و در حالیکه هر دو سوپاپ بسته‌اند (سوپاپ هوا و سوپاپ تخلیه) هوای داخل سیلندر متراکم می‌گردد و نسبت تراکم به ۱۵ تا ۲۰ برابر می‌رسد.
  • مقدار گوگرد در گازوئیل مستقیماً با میزان آلودگی تولید شده در هنگام سوزاندن سوخت در موتور مرتبط است.

همچنین برای خرید انواع دیزل ژنراتور، قطعات یدکی ژنراتور، باتری دیزل ژنراتور و یا جهت نصب و راه اندازی دیزل ژنراتور میتوانید با کارشناسان متخصص و مجرب ماه نیرو در ارتباط باشید. موتور های بنزینی نیز مانند موتورها دیزلی دارای چهار بخش ( مکش و تراکم و قدرت و تخلیه ) هستنند . قدرت و نوع طراحی و پتانسیل قدرتی موتور های دیزل به قدری زیاد است که می تواند با سیلندر های بسیار کمتر در مقایسه با سیلندر خودرو های سواری قدرت بسیار زیادی را تولید کنند .

وجود آب در گازوئیل

EPA مواد افزودنی را تنظیم مجله خبری دیزل مرکزی، زیرا بر انتشار گازهای گلخانه‌ای تأثیر می‌گذارد. تا زمانی که گازوئیل به نقطه اشباع نرسیده باشد، آب قادر به محلول شدن در آن خواهد بود. هنگامی که آب از نقطه اشباع خود بیشتر شود، آب نمی‌تواند دز آن حل شود و به شکل امولوسیون و یا اشباع در خواهد آمد. در این شرایط آب نه حالت محلول دارد و نه حالت آزاد، بلکه به شکل قطرات ریزی در گازوئیل حالت شناور خواهد داشت.

http://digitalmags.ir

علاوه بر این، سنسور جریان هوای خراب سبب ایجاد سیگنال بیش از حدباعث ایجاد دود سیاه و عدم قدرت می شود. این گاز خروجی مخلوط با هوا ورودی ، گرمای حاصل از فرایند احتراق را کاهش می دهد. گاز اگزوزی که سوپاپ EGR شما را احیا می کند نیز از ایجاد گازهای مرتبط با نیتروژن جلوگیری می کند. براده های حاصل از این عمل وارد مسیر سوخت شده و انژکتورهای شما را نیز خراب می کنند.قبل از جایگزینی پمپ سوخت و انژکتور حتما مسیر سوخت را تمیز کنید. بررسی پمپ سه گوش و مسیر سوخت رسانی از منبع به پمپ سه گوش ، هم در نوع دستی و هم در نوع برقی. دقت بفرمایید که فشار بین تانک سوخت و پمپ پر فشار باید بین 2 تا 5 بار باشد.

پمپ تزریق 3406 دست دوم , پمپ سوخت دیزل 1044409 104-4409 برای بیل مکانیکی E245B

در این سال‌ها رابرت بوش تولید انبوه پمپ‌های سوخت‌پاش خود را آغاز کرد. توسعه پمپ‌های سوخت‌پاش (پمپ‌های انژکتور) با توسعه موتورهای کوچکی که برای استفاده در خودروها مناسب بودند متعادل شد. موتورهای دیزل، به انواع گسترده‌ای از موتورها گفته می‌شود که بدون نیاز به یک جرقه الکتریکی می‌توانند ماده سوختنی را شعله‌ور سازند. در این موتورها برای شعله‌ور ساختن سوخت از حرارت‌های بالا استفاده می‌شود.

نمونه برداری و آزمایش روغن دیزل ژنراتور برق