میزان مصرف سوخت در دیزل ژنراتورها محاسبه سوخت دیزل ژنراتور سوخت دیزل ژنراتور | centraldiesel

نام اشتعال بر اثر فشار بالا بر اساس عملکرد موتور انتخاب شده است. موتورهای دیزل بر مبنای نسبت فشار بالا طراحی شدهاند که در نتیجه فشار بالا، درجه حرارت هوای فشرده شده داخل محفظه احتراق، بالا میرود. درجه حرارت به قدر کافی بالا بوده تا پس از تزریق سوخت به داخل محفظه احتراق، اشتعال رخ دهد.

شمع گرم کن

مصرف سوخت موتور دیزلی ، میزان سوختی است که توسط موتوردر مدت ساعت کاری و دور مشخص آن مصرف میشود. میزان مصرف سوخت یک موتور دیزل در مقیاس یک ساعت سنجیده می شود . مصرف ساعتی سوخت ،میزان سوختی است که در یک ساعت توسط موتور جذب می شود تا میزان مشخصی از نیرو و گشتاور را تولید کند .

  • 10 نکته مهم درباره کار با ماشین آلات راهسازی و معدنی در تابستان و گرمای شدیدخود را هیدراته نگه دارید!
  • به همین دلیل این نوع موتورها را اشتعال بر اثر فشار بالا نامیده اند.
  • البته سوختي که مورد استفاده قرارمي گيرد بايد تميز، پايدار و تصفيه شده بوده و خورندگي نداشته باشد.
  • در مقاله علت دیر روشن شدن موتور دیزلبه بررسی مواردی که سبب بد روشن شدن این نوع موتور می‌شوند، پرداختیم.
  • تا زمانی که گازوئیل به نقطه اشباع نرسیده باشد، آب قادر به محلول شدن در آن خواهد بود.

سامانه خنک‌کننده موتورها سامانه خنک‌کننده برای قرار دادن موتور در بهترین دما برای کار کردن می‌باشد – معمولاً مخلوطی از آب مقطر و گلیکول با برخی مواد افزودنی اضافی برای جلوگیری از خوردگی قطعات موتور استفاده می‌شود. همچنین ممکن است یک فیلتر خنک‌کننده در برخی موتورها و یک پمپ آب وجود داشته باشد که در واقع یک پمپ خنک‌کننده است. پمپ خنک‌کننده برای به حرکت درآوردن مایع خنک‌کننده در درون موتور و همچنین از یک دستگاهی به نام رادیاتور برای خنک کردن مایع و انتقال حرارت آب به هوای اطراف استفاده می‌شود. در موتور ديزل لوله هاي گازوئيل سوخت را با فشارهاي مختلف انتقال مي دهند. سوختي كه از باك خارج مي شود، تا رسيدن به پمپ گازوئيل، بسته به محل قرار گرفتن باك، تحت فشار گرانش (ثقل) يا مكش است. اگر فاصله باك تا پمپ گازوئيل زياد باشد، سوخت تحت فشار منفي ، يا در معرض مكش است.

http://digitalmags.ir

قبل از بررسی دقیق در باره مجله خبری دیزل مرکزی دیزل نمی خواهیم وقت شما را درباره تاریخچه موتور های دیزلی بگیریم اما باید بدانید شما با موتوری در ارتباط هستید که سوخت کمتر و قدرت بیشتر یکی از ویژگی هایشان است . موتورهای دیزلی در کامیون‌ها، قطارها، قایق‌ها و کرجی‌ها استفاده می‌شوند و در حمل‌ونقل همه محصولاتی که مردم مصرف می‌کنند، نقش دارند. قطعات فرسوده داخلی همچنین می تواند باعث تأخیر در شروع تزریق شود که باعث می شود که وسیله نقلیه در دور پایین کار کند یا اصلا روشن نشود. قطعات داخلی پمپ سوخت دیزل و انژکتور دیزل فرسوده می شوند و یک یا ترکیبی از مشکلات ذکر شده در بالا موجب بروز زنجیره ای از مشکلات میشوند. فشرده سازی و کمپرس کم باعث می شود که حرارت کافی برای احتراق ایجاد نشود و موتور بسختی روشن شود.برای انجام تست فشرده سازی دیزل، از مراحل زیر استفاده کنید. موتورهای دیزل سبکتری که سرعتشان نیز بالا بود در سال ۱۹۲۵ به بازار عرضه شدند.

ميزان ناچيز گوگرد در سوخت قابل چشم پوشي است ولي بايد توجه داشت که همين مقدار کم هم مي تواند باعث خوردگي و آسيب ديدگي موتور شود. 10 نکته مهم درباره کار با ماشین آلات راهسازی و معدنی در تابستان و گرمای شدیدخود را هیدراته نگه دارید! کلمه “هیدراته” شاید برای شما تازگی داشته باشد اما مفهومی ساده… همانطور که می‎‌دانید کامیون‌ها وسایل نقلیه‌ای هستند که در صنعت… در صنعت کشتیرانی هم موتورهای کشتی‌های تجاری عمدتاً از موتورهای بسیار بزرگ دیزلی استفاده می‌شود.

آیا موتور های دیزلی در بخش هوایی کاربرد دارد ؟