مجله خبری دیزل مرکزیهای دیزل شمع ندارند و آنها هوا را مکش میکنند سپس آنرا متراکم میکنند و سوخت را به داخل محفظه احتراق تزریق میکنند و گرمای حاصل از متراکم شدن هوا موجب سوخت در یک موتور دیزل میشود. در این مرحله پیستون از بالا به پایینترین نقطه داخل سیلندر حرکت میکند که به آن نقطه پایین مرگ میگویند. سپس با ورود هوا به داخل سیلندر، سوپاپ هوا نیز بسته شده و هیچ منفی برای خروج هوا وجود نخواهد داشت.
با پایین آمدن پیستون یک خلأ نسبی در سیلندر ایجاد میشود و هوای خالص از طریق مجرای سوپاپ هوا وارد سیلندر میگردد. در انتهای این زمان سوپاپ هوا بسته شده و هوای خالص در سیلندر حبس میگردد. یکی از موتورهای درون سوزی که از سالیان تقریباً دوری همچنان در کورس رقابت با موتورهای جدید قرار دارد، موتور دیزلی است.
موتور دیزل
بنابراین سیستم های اشتعال بسته به منبع سوخت متفاوت خواهند بود. به عنوان مثال ، قطعات در مواد مقاوم در برابر خوردگی پوشش داده می شوند تا در برابر شرایط مرطوب تر مقاومت کنند. قطعات و لوازم جانبی ژنراتورها از تعدادی قطعات و اجزای جداگانه تشکیل شده اند و می توانند همراه با طیف وسیعی از لوازم جانبی مورد استفاده قرار گیرند.
ما جهت ارزانتر شدن هزینه تعمیرات و قطعات موتور دیزل ژنراتور شما، میتوانیم با یک پیش پرداخت ، لوازم شما را وارد نماییم. فشرده سازی باعث میشود دمای هوای داخل سیلندر تا حد زیادی افزایش یابد تا سوخت دیزل پخته شده به داخل اتاق احتراق تزریق شود و باعث ایجاد جرقه خود به خودی میشود. پیستون از بالاترین مکان خود (نقطه مرگ بالا) به طرف پایینترین مکان خود در سیلندر (نقطه مرگ پایین) حرکت میکند در این زمان سوپاپ تخلیه بستهاست و سوپاپ هوا باز است.
با قطعات موتورهای دیزل ایدم تحت لیسانس مرسدس بنز آلمان آشنا شوید
درواقع شما میتوانید با انجام سرویسهای دوره ای و نگهداری از آنها، از موتورهای دیزلی برای یک مدت طولانی استفاده کنید. پیستونهایی که از جنس آلومینیوم فرفوژه هستند، روز به روز بیشتر می شوند، در صورتی که موتورهای دیزلی ازپیستون های چدنی برای افزودن قدرت موتور و کم شدن انبساط استفاده می کنند. پمپ آب با استفاده از یک پمپ گریز از مرکز ، بسته به کاربرد موتور، می توان رادیاتورهای هوا به آب و یا آب به آب را مورد استفاده قرار داد . بلوک سیلندر تماما از چدن ریخته گری شده با سیلندر کامل و به همراه بوش می باشد . فیلتر روغن، یونیت پمپ ، فیلتر سوخت و اندازه گیری درجه روغن در سمت راست موتور (فلایویل رو به رو) قرار دارد و استارت، منیفولد در سمت چپ واقع شده اند .یک تسمه به شکل 9 شیاره پمپ آب و پروانه روی آن را به موتور متصل می نماید .
- موتور دیزل ژنراتورها سوخت را دریافت کرده و میتواند با تولید احتراق یک نیروی مکانیکی ایجاد کند.
- آنها به طور هدفمند برای استفاده در قایق ها و سکوهای نفتی دریایی طراحی شده اند.
- این مایع در اکثر موارد مخلوطی از آب مقطر و گلیکول با افزودنی های دیگر جهت کمک به جلوگیری از خوردگی اجزاء استفاده می شوند.
- موتور دیزل، به انواع گسترده ای از موتور ها گفته می شود که بدون نیاز به یک جرقه الکتریکی می توانند ماده سوختنی را شعله ور سازند.
- سیستم اگزوز در موتورهای دیزلی جهت خروج مواد اضافی ناشی از احتراق مورد استفاده قرار می گیرد.