به طور مثال دود خاکستری با بوی بسیار تند به این دلیل است که سوخت در سیلندر نمیسوزد و در قسمتهای داغ اگزوز تبخیر میشود. 8- در طول فصل سرما برای استارت موتورهای دیزلی، باید از هیتر استفاده کرد. بعد از آن که عملیات مکش در داخل موتور دیزل چهار زمانه انجام شد، پیستون شروع به حرکت از BDC به TDC می کند. به طور کلی، طراحان هنگام طراحی موتور دیزل، با توجه به عوامل متعدد، تصمیم گیری خود را نهایی می کنند.
- در واقع، موتورهای دیزلی شباهت زیادی به موتورهای بنزینی دارند، با این تفاوت که نیروی بیشتری تولید میکنند، مصرف کمتری دارند و کارشان را به روشی دیگر انجام میدهند.
- دود سیاه تولید شده از دیزل ژنراتور شما به دلیل احتراق گازوئیل سوخته در گاز خروجی نیست.
- يونيت سوخت پاش زمان پاشيدن سوخت و مقدار سوخت پاشيده شده را تنظيم مي كند، فشار سوخت را افزايش مي دهد و آن را پودر مي كند و به داخل محفظه احتراق مي پاشد.
- در این مقاله با نحوه عملکرد موتور دیزل چهار زمانه آشنا خواهیم شد و اطلاعاتی در این مورد بدست خواهیم آورد.
- بنابراین رانندگان باید توجه داشته باشند که صدای بیشازاندازه از موتور یا ظاهر شدن و ناپدید شدن ناگهانی صدا از موتور در یک محدوده خاص باید نگرانکننده باشد.
- در این سالها رابرت بوش تولید انبوه پمپهای سوختپاش خود را آغاز کرد.
این مجله خبری دیزل مرکزیها به جای میل لنگ متصل به فلایویل , مستقیما به پره هلیکوپتر متصل می شوند به طوری که از یک جا به بعد این پره هست که با شتاب و گریز از مرکز خود موتور را در تارگت های پروازی روشن می کند . قوی ترین هلی کوتر موجود در آمریکا که توانایی حمل 8000 تن را دارد از موتور سیکل دایره ای 24 سیلند دیزلی استفاده می کند ک به صورت تاندون عمل می کند اما اکثرا ستاره ای می گویند . بنز به دلیل اولین استفاده کننده عمده از موتور دیزل در جهان به عنوان بهترین در میان رقبا شناخته می شود . این لوله ها مسئولیت رساندن سوخت از باک به موتور می باشد که باید از مقاومت در برابر فشار وارده سوخت و حرارت را داشته باشد. در صنعت کشتیرانی هم موتورهای کشتیهای تجاری عمدتاً از موتورهای بسیار بزرگ دیزلی استفاده میشود.
مشکلات رایج موتورهای دیزلی
ساختوساز، یک بخش دیگر است که بهشدت بر توان سوخت دیزل متکی است. همه ماشین های بتن ریزی، ماشین آلات حفاری، غلتکها، ترنچرها و با موتور دیزل کار میکنند. در صورتی که در موتورهای بنزینی از کاربراتور استفاده شود، در آن هوا و سوخت قبل از ورود هوا به سیلندر مخلوط می شوند.
تفاوت موترهای دیزلی و موتورها بنزینی
با رسیدن پیستون به نقطه مرگ پایین در مرحله قدرت، سوپاپ تخلیه باز میشود و به گازهای سوخته تحت فشار اولیه اجازه میدهد سیلندر را ترک کند. پس پیستون از نقطه مرگ پایین به طرف بالا حرکت میکند و تمام گازهای سوخته را بیرون از سیلندر میراند. در پایان پیستون یکبار دیگر به طرف پایین حرکت میکند و با شروع زمان تنفس سیکل جدیدی آغاز میگردد. در بیشتر موارد تعویض کردن رینگها بی اثر بوده و نیاز است تا پیستونهای نصبشده تعمیر شوند و یا بلوک نیاز به سوراخ کردن داشته باشد.
همراهان همیشگی اسان بار در صورتی که مقاله فوق مورد توجه شما قرار گرفته است پیشنهاد میکنیم مقالات ” بارنامه الکترونیکی چیست ” ، ” آموزش صدور بارنامه ” و ” بزرگ مقیاس هوشمند چیست ” را نیز مطالعه نمایید. تمام حقوق معنوی و مادی این سایت متعلق به شرکت حمل و نقل کرخه ترابر سپاهان میباشد. تمامی دوره ها برای افراد تحت پوشش کمیته امداد، کودکان کار و نیازمندان رایگان می باشد. در همین حین سوپاپ بعدی که سوپاپ تخلیه است گاز سوخته شده را خارج میکند و پیستون دوباره به حالت قبلی برمیگردد. سلام خب پیمان جان انواع اقسام نیروگاه داریم حرارتی، دیزل ژنر…