منبع تغذیهپاورکامپیوتر مستر تک مدل TX330W

همچنین شرکت های معتبری مانند Intel و AMD نیز دارای آزمایشگاه های بسیار پیشرفته ای می باشند که قادر می باشند شرایط بسیار دشواری را جهت تست راندمان یک پاور به وجود آورند و در صورت احراز این شرایط تاییدیه خاص خود را صادر می نمایند . برای خرید با خیال راحت یک پاور می توانید از سایت hstock دیدن کنید و از مشاوره فنی ۲۴ ساعته رایگان انها استفاده کنید . که ولتاژ پایه را جهت مقایسه خروجی ها و همچنین یک ولتاژ پایدار برای سایر بخش ها تولید می کند. پل جنوبی یا South Bridge چیپ ستی در مادربرد است که وظیفه ی کنترل قطعاتی مانند درایو نوری ، هارد دیسک و فلاپی را بر عهده دارد ، همچنین این چیپ ست کنترل شکاف های PCI ، ISA موجود روی مادربرد را نیز در اختیار دارد .

مشخصات ظاهری یک منبع تغذیه با کیفیت مطلوب چیست ؟

اگر می‌خواهید کارت گرافیک خود را ارتقا دهید یا کارت گرافیک یا هر قطعه دیگر را اضافه کنید ، باید از قدرت مورد نیاز کامپیوتر خود مطلع باشید. متأسفانه ، هیچ راهی برای اطلاع از مشخصات PSU شما با استفاده از هر گونه نرم افزار تشخیص سخت افزار وجود ندارد ، زیرا PSU هیچ رابط ارتباطی با مادربرد ندارد و تنها وظیفه آن انتقال نیرو به قطعات است. پاور کامپیوتر اغلب از آن دسته سخت افزارهایی در قطعات کامپیوتر است که نادیده گرفته می شوند، اما منبع تغذیه کامپیوتر یک جزء حیاتی در هر رایانه رومیزی است. ما هر آنچه که لازم است برای خرید منبع تغذیه از انواع منبع تغذیه و قیمت پاور کمپیوتربدانید را توضیح می دهیم، بنابراین شما می دانید هنگام انتخاب یک PSU جدید و خرید پاور کامپیوتر به دنبال چه چیزی باشید. مهمترین چیزی که باید در مورد پاور کامپیوتر خود بدانید ظرفیت وات است.

منبع تغذیهپاورکامپیوتر مستر تک مدل TX330W به دلیل موقعیت منحصر به فرد پاور کامپیوتر در چیدمان رایانه شخصی، اطمینان از اینکه دارای حفاظت داخلی است می تواند به ایمن نگه داشتن بقیه سخت افزارهای سیستم شما نیز کمک کند. پاور کامپیوتر سخت افزاری است که برق یک دستگاه الکتریکی را تامین می کند. برق را از یک پریز برق دریافت می کند و جریان را از AC (جریان متناوب) به DC (جریان مستقیم) تبدیل می کند که این همان چیزی است که کامپیوتر به آن نیاز دارد. همچنین ولتاژ را به میزان کافی تنظیم می کند که به کامپیوتر اجازه می دهد بدون گرم شدن بیش از حد کار کند. منبع تغذیه جزء جدایی ناپذیر هر کامپیوتری است و باید به درستی کار کند تا بقیه اجزا کار کنند.

منبع تغذیه کامپیوتر گرین مدل GP1050B OCDG

قطعه‌ای که حضور و کارکرد آن بسیار اهمیت دارد و انتخاب نادرست آن می‌تواند منجر به کاهش راندمان کامپیوتر گیمینگ و کاهش عمر مفید قطعات شود. در ادامه به معرفی و بررسی نکات مهم در خرید منبع تغذیه کامپیوتر خواهیم پرداخت. قیمت پاور کامپیوتر با توجه به توان خروجی، کانکتورها و امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد، تعیین می‌شود. در بخش محصولات زومیت می‌توانید وارد دسته‌ی پاور کامپیوتر شوید و از فیلترها، مشخصات پاور مورد نظر خود را انتخاب کنید. امکان گزینش برند سازنده، توان خروجی، فرم‌فاکتور و حتی ماژولار بودن یا نبودن کالا برایتان مهیا شده است. پس از این مرحله، قیمت پاور کامپیوتر طبق فیلترهای مورد نظر نمایش داده می‌شود که با انتخاب نوع مرتب‌سازی می‌توانید ترتیب نمایش فهرست کالاها را تغییر دهید.

  • منبع تغذیه یا پاور قطعه بسیار مهمی است زیرا بدون آن، بقیه سخت افزارهای داخلی نمی توانند کار کنند.
  • این فاکتور امروزه در تمام پاور های حرفه ای به عنوان یکی از فاکتور های استاندارد برای فروش شناخته می شود زیرا با وجود این فاکتور مصرف برق توسط پاور های کامپیوتر به مقدار چشمگیری کاهش می یابد .
  • این به شما نشان می دهد که این قطعه چند درصد از برق متناوب ورودی را به برق مستقیم تبدیل خواهد کرد.
  • اشتباهی که خیلی از کاربران هنگام خرید کامپیوتر مرتکب می‌شوند این است که توجه اصلی خود را روی انتخاب پردازنده، رم و مادربرد می‌گذارند.
  • – علاوه بر مقدار توان خروجی حداکثر،  مقدار توان خروجی واقعی نیز بر روی آن درج شده باشد.
کامپیوتر های شخصی نیز مانند هر وسیله الکترونیکی جهت کار به منبع تغذیه خاص خود نیاز دارند، منبع تغذیه ای که بتواند ولتاژ های مورد نیاز بخش های داخلی یک کامپیوتر را تامین نماید. همانطوری که می دانید ولتاژهای مورد نیاز یک PC ، ثابت شامل ۱۲V, +5V,+3.3V,+5V,-12V,-5V می باشد. اما در منبع تغذیه کامپیوتر پارامتر متغیری مانند آمپراژ و بالانس توان خروجی نیز وجود دارد. اما در پاورهای حرفه‌ای و گران قیمت‌تر که از استاندارد کابل کشی فول ماژولار بهره می‌برند، هیچ کابلی توسط کمپانی روی منبع تغذیه نصب نشده است. در این مدل‌ها تمامی کابل‌ها توسط کاربر قابل نصب یا جداسازی خواهند بود. به این صورت از شلوغی درون کیس جلوگیری شده و علاوه بر زیبایی در اسمبل کیس، به خنک سازی بهتر فضای داخلی و قطعات موجود در کیس نیز کمک می‌کند.