مشاهده قیمت مدل‌های موتور برق دیزلی خرید انواع موتور برق | centraldiesel

در واقع همسو شدن اختراع موتور دیزل و بقیه‌ی اختراع‌‌های بشر در اوایل قرن گذشته، انقلابی در همه‌ی صنایع به وجود آمد و کار بسیاری از کارخانه‌ها و شرکت‌ها آسان‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر از گذشته شد. صاحبان صنایع با به‌کار گرفتن موتور دیزل ها، دیگر مثل سابق به نیروی انسانی زیادی نیاز نداشتند و با کم کردن نیرونی انسانی هزینه‌های آنها به‌شدت کاهش پیدا کرد. برای نیروگاه های بزرگ صنعتی و شرکت های خیلی بزرگ که نیازمند موتور دیزل بسیار قوی است از نوع قوی تر و پر توان تر انواع موتور دیزل استفاده می شود.

http://digitalmags.ir

مجموعه «آبیاران پویان آذر» یکی از بزرگترین تامین کنندگان عمده تجهیزات صنعتی در داخل کشور است که عرضه با کیفیت‌ترین محصولات از معتبرترین برندهای شناخته شده بین‌المللی را در طول 50 سال فعالیت تجاری خود برعهده داشته است. دانش فنی مونتاژ انواع دستگاه‌های ژنراتور برق در کنار ارائه کامل‌ترین نوع خدمات پس از فروش و گارانتی کالا ، این مجموعه را به بهترین گزینه برای مراودات بازرگانی در نزد شرکای تجاری وفادار خود تبدیل کرده است. ارائه بهترین قیمت بازار در کنار جلب رضایت و حفظ و نگهداشت مشتریان، از مهمترین استراتژی‌های هولدینگ «آبیاران پویان آذر» در طول سالیان طولانی فعالیت اقتصادی آن است. موتور برق‌ دیزلی عمدتاً دارای ۴ مدل است که این مدل‌ها شامل موارد زیر می‌شوند. امروزه موتورهای چینی این کمپانی با قیمت ، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب گزینه ی خوبی برا دیزل ژنراتورها است.

  • افزودن توربو شارژ و افترکولر می‌تواند عملکرد موتور دیزلی را از نظر قدرت و بازده تقویت کند.
  • چرا که دماهای بالاتر ویسکوزیته روغن را کاهش داده و باعث افت کیفیت روغن شده و یک لایه روغن مضر بین قطعات متحرک را تشکیل می دهد.
  • در ابتدا سوخت وارد موتور شده و سپس به وسیله پیستون بالا رفته و فشرده می شود و سپس سوخت به وسیله جرقه شمع منفجر شده و قدرت ایجاد شده از انفجار پیستون را به حرکت در می آورد .
  • کمپانی دویتس با ارائه رنج وسیعی از موتورهای دیزل یکی از برندهای به شدت معتبر و قدرتمند در این زمینه است.
همین بالا و پایین اومدن پیستون خود سبب به حرکت در آمدن انواع‌موتور دیزل می شوند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نمی‌توان به صورت قطعی ادعا کرد که موتور بنزینی بهتر است یا موتور دیزلی؛ بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب یک دستگاه، به نوع و حجم کار، موقعیت مکانی، سرعت و… به طور مثال هیچوقت برای مناطق سردسیر از موتورهای دیزلی استفاده نکنید زیرا راندمان کاری آن در هوای سرد پایین می‌آید. موتورهای دیزلی مانند موتورهای بنزینی نوعی از موتورهای احتراق داخلی هستند و به عنوان موتور احتراق تراکمی نیز شناخته می‌شوند.

معایب موتورهای دیزلی

مشخصه اصلی این گروه از موتورها تأمین توان زیاد در دور پایین است. بر همین اساس این موتورها برای شناورهایی کـه در شـرایط کـارکرد سنگین قرار داشته و نیاز به توان زیادی دارند، مناسب می‌باشند. در این دسته از موتورها به‌منظور دستیابی به نیروی محرکه موردنیاز، گشتاور بیشتری در دورهای پایین طلب می‌شود. اساساً موتور تک های دیزلی جزو موتورهای پرقدرت و پرتوان محسوب می شوند. در نتیجه بهتر است برای مصارف نیمه سنگین تا سنگین از آن ها استفاده کرد.

حالت های موتور چهار زمانه

فن آوران مجله خبری دیزل مرکزی قدرت آماده ارائه محصولات دویتس ، گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول است. درصورتیکه نیاز به مشاوره دارید میتوانید از طریق لینک زیر در واتس‌آپ با کارشناسان در ارتباط باشید. شاید ازنظر شما تنها غذای موردنیاز انواع وسیله‌ی نقلیه، بنزین و گازوئیل باشد اما اشتباه می‌کنید چراک… این بخش در انتهای میل لنگ قرار داشته که هنگام چرخش میل لنگ، صدا را به حداقل می رساند و لرزش و ارتعاشات حاصل از چرخش میل لنگ را به حداقل میرساند. سپس در مرحله بعدی مواد اضافه موجود در سوخت مثل خاک و آب توسط بخش جداکننده آب گرفته میشود.