فروش انواع موتور تک دیزلی لیست قیمت، مقایسه و مشخصات مدلها | centraldiesel

در واقع همسو شدن اختراع موتور دیزل و بقیه‌ی اختراع‌‌های بشر در اوایل قرن گذشته، انقلابی در همه‌ی صنایع به وجود آمد و کار بسیاری از کارخانه‌ها و شرکت‌ها آسان‌تر، دقیق‌تر و سریع‌تر از گذشته شد. صاحبان صنایع با به‌کار گرفتن موتور دیزل ها، دیگر مثل سابق به نیروی انسانی زیادی نیاز نداشتند و با کم کردن نیرونی انسانی هزینه‌های آنها به‌شدت کاهش پیدا کرد. برای نیروگاه های بزرگ صنعتی و شرکت های خیلی بزرگ که نیازمند موتور دیزل بسیار قوی است از نوع قوی تر و پر توان تر انواع موتور دیزل استفاده می شود.

http://digitalmags.ir

همین بالا و پایین اومدن پیستون خود سبب به حرکت در آمدن انواع‌موتور دیزل می شوند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نمی‌توان به صورت قطعی ادعا کرد که موتور بنزینی بهتر است یا موتور دیزلی؛ بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب یک دستگاه، به نوع و حجم کار، موقعیت مکانی، سرعت و… به طور مثال هیچوقت برای مناطق سردسیر از موتورهای دیزلی استفاده نکنید زیرا راندمان کاری آن در هوای سرد پایین می‌آید. موتورهای دیزلی مانند موتورهای بنزینی نوعی از موتورهای احتراق داخلی هستند و به عنوان موتور احتراق تراکمی نیز شناخته می‌شوند.

  • موتور دیزلی انرژی خود را از طریق احتراق سوختی که داخل هوای متراکم و داغ سیلندر تزریق یا اسپری می‌شود، به دست می‌آورد.
  • ایمنی موتورهای ژنراتور دیزلی نسبت به موتورهای بنزینی بسیار بیشتر است زیرا گازوئیل نسبت به بنزین کمتر فرار بوده و قدرت اشتعال آن هم به مراتب از بنزین کمتر است.
  • راد دیزل با تکیه بر دانش،تخصص و تجربه کارشناسان متعهد خود در زمینه‌ی واردات انواع ژنراتور تک، ژنراتور گازسوز، دیزل ژنراتور، موتور برق،لوازم یدکی دیزل ژنراتور و… است.
  • سیستم اگزوز در موتورهای دیزلی جهت خروج مواد اضافی ناشی از احتراق مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع با توجه به این که گازهای خروجی فشار بیشتری نسبت به جو دارند، اگر این گازها به صورت مستقیم خارج شود، صدای بلند و ناخوشایندی مانند صدای شلیک گلوله از تفنگ به گوش خواهد رسید. صدا خفه کن ها در این موتورها برای خنک کردن گازهای خروجی استفاده می شوند. دیزل در اغلب بخش های صنعتی به طور گسترده ای استفاده می شود، زیرا قدرت بیشتری را برای هر واحد سوخت فراهم می کند و نوسانات پایین آن باعث می شود که آن را به خطر بیفتد. در حوزه کشاورزی، تراکتورها، پمپ های آبیاری و ماشین آلات شستشو و تجهیزات دیگر عمدتا دیزلی است. البته به طور کلی انتخاب موتور برقِ مناسب باید با توجه به شرایط و نیاز پروژه انجام گیرد.

موتور تک دیزلی ETQ 173 | پیشرانه گازوئیلی با توان ۵ اسب بخار

این اشتعال عامل حرارت زیادی بود که در اثر تراکم زیاد هوا به‌وجود می‌آمد. وی ابتدا دوست داشت که موتور وی پودر زغال سنگ را بسوزاند ولی به سرعت به نفت روی آورد و نتایج قابل توجهی گرفت. برای لوکوموتیوها، کاربری های دریایی و … نیز از موتورهای دیزلی بزرگ با توان بیش از 750 کیلووات استفاده می شوند که دارای سیستم‌ های تزریق مستقیم، توربوشارژ و … هستند.

فن آوران مجله خبری دیزل مرکزی قدرت آماده ارائه محصولات دویتس ، گارانتی و خدمات پس از فروش این محصول است. درصورتیکه نیاز به مشاوره دارید میتوانید از طریق لینک زیر در واتس‌آپ با کارشناسان در ارتباط باشید. شاید ازنظر شما تنها غذای موردنیاز انواع وسیله‌ی نقلیه، بنزین و گازوئیل باشد اما اشتباه می‌کنید چراک… این بخش در انتهای میل لنگ قرار داشته که هنگام چرخش میل لنگ، صدا را به حداقل می رساند و لرزش و ارتعاشات حاصل از چرخش میل لنگ را به حداقل میرساند. سپس در مرحله بعدی مواد اضافه موجود در سوخت مثل خاک و آب توسط بخش جداکننده آب گرفته میشود.

کاربرد در صنایع[ویرایش]