فروشگاه آنلاین جواهرات ایران مهر | hsaatchi

این شرکت دو دهه در دستان خانواده بود تا اینکه بهرابرت هرمسکه داماد خانواده بود، رسید. الماس‌های گراف خودشان میراث بسیار کهنی دارند اما برند جواهرات این شرکت هنوز بسیار جوان است. در سال ۱۹۸۰ بود که این برند تولید‌کننده ساعت به سمت تولید جواهرات الماس رفت. هر محصولی که از این برند سفارش می‌دهید توسط ۱-۶ جواهرساز به صورت دست‌ساز ایجاد می‌شود که توسط یک استادکار هدایت می‌شوند. در طول فعالیت این برند تا حالا ۱۲ استادکار بزرگ جواهرساز فعالیت کرده‌اند. درست مثلبولگاریاین برند هم توسط گروه خریداری شد زمانی که در دهه ۹۰ کلی پول از دست داد.

انگشتر نقره

فروشگاه آنلاین جواهرات ایران مهر | hsaatchi

یک سارق در ایالت ویسکانسین آمریکا پس از ورود به یک جواهر فروشی اقدام به تخریب محل نگهداری جواهرات می نماید اما موفق به سرقت نمی شود که در ادامه فیلم آن را مشاهده جواهر می کنید. خزانه جواهرات ملی ایران به مناسبت ایام دهه فجر برای بازدید عموم هم‌وطنان بازگشایی می‌شود. گردن‌بندی که در تصویر بالا می‌بینید یکی از بهترین‌ کارهای این برند در ابتدای قرن نوزدهم است. او تبدیل به یکی از برندهای شناخته‌شده در آمریکا شده که مورد علاقه افراد مشهور زیادی است. کارهای او بازتاب نسل او و در مخالفت با یک سری از شاهکارهای تاریخی است.

  • آن‌ها می‌توانند دید شما نسبت به جواهرات کاربردی را به‌کل تغییر داده و شما را از طرف‌داران پر و پا قرص سنجاق‌سینه کنند.
  • از معایب این روکش می‌توان به این موضوع اشاره کرد که روکش پس از مدتی از بین می‌رود و نیاز به آبکاری مجدد پیدا می‌کند.
  • اگر برایتان جالب است که بدانید جواهر چیست، باید گفت که جواهرات اشیاء زینتی کوچکی هستند که در زیورآلاتی چون گردنبند، گوشواره، سنجاق و انگشتر استفاده می‌شوند.
  • شما در مجموعه شکنج میتوانید انواع طرح های جذاب و خلاقانه را در زیور آلات و محصولات دکوراتیو ببینید و خرید طلا و جواهرات خود را از فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر شکنج انجام دهید.
  • مثل تعداد زیادی از برندهای لوکس این شرکت نیز از طرح‌های قدیمی گذشتگان الهام گرفته است.
البته باید توجه داشت که دست چپ مخصوص جواهرات ازدواج، حلقه ی نامزدی و نشان های خانوادگی است و از دست راست می توان بیشتر برای سرگرمی و حلقه های مختلف استفاده کرد. برای ترکیب چند گردنبند باهم باید ، طول هر کدام از آنها را در نظر بگیرید . می توان از چوکر برای اولین گردنبند استفاده کرد زیرا طول کمتری دارد و برای گردنبندهای بعدی ، کم کم طول آنها را اضافه کنید . سادگی طرح لباس باعث می شود که گردنبند ها بیشتر جلب توجه کنند. برای استفاده از گردنبند باید به مدل و اندازه یقه توجه کرد . یقه های باز، دکلته و هفت برای پوشیدن گردنبند و بهتر دیده شدن آن مناسب تر می باشند .اگر یقه لباس به گونه ای است که پشت گردن حلقه شده است و درست شبیه یک گردنبند است، استفاده از گردنبند ، زیاد جالب نمی شود.

محصولات این گروه با کارمزد ساخت ۲۶٪ الی ۳۱٪ است و کیفیت خوبی دارند . اگر لباس شما دارای نوعی طراحی باشد که از وصله های زیاد و یا چروک استفاده شده است ، جواهرات باعث جلوه شلوغ تر استایل شما می شود. مثلا ممکن است تصمیم به تایپ زیاد در محل کار داشته باشید و بخواهید که النگوهای شما صدا دهند و یا دستبند آویزان کنید.

دستبند 6 عددی طلایی و نقره ای