عیب یابی و رفع مشکلات موتور دیزل فروشگاه موسی | centraldiesel

نام اشتعال بر اثر فشار بالا بر اساس عملکرد موتور انتخاب شده است. موتورهای دیزل بر مبنای نسبت فشار بالا طراحی شدهاند که در نتیجه فشار بالا، درجه حرارت هوای فشرده شده داخل محفظه احتراق، بالا میرود. درجه حرارت به قدر کافی بالا بوده تا پس از تزریق سوخت به داخل محفظه احتراق، اشتعال رخ دهد.

  • پس در یک موتور خودرو، همه سوخت در داخل سیلندر در طی مرحله مکش بارگذاری و سپس متراکم می شود.
  • موتورهای دیزل سبکتری که سرعتشان نیز بالا بود در سال ۱۹۲۵ به بازار عرضه شدند.
  • این موتورها از نوع موتورهای احتراق داخلی محسوب می شوند زیرا اشتعال در داخل موتور انجام می شود.

ميزان ناچيز گوگرد در مجله خبری دیزل مرکزی قابل چشم پوشي است ولي بايد توجه داشت که همين مقدار کم هم مي تواند باعث خوردگي و آسيب ديدگي موتور شود. 10 نکته مهم درباره کار با ماشین آلات راهسازی و معدنی در تابستان و گرمای شدیدخود را هیدراته نگه دارید! کلمه “هیدراته” شاید برای شما تازگی داشته باشد اما مفهومی ساده… همانطور که می‎‌دانید کامیون‌ها وسایل نقلیه‌ای هستند که در صنعت… در صنعت کشتیرانی هم موتورهای کشتی‌های تجاری عمدتاً از موتورهای بسیار بزرگ دیزلی استفاده می‌شود.

استارت خوردن موتورهای بنزینی در مقابل موتورهای دیزلی

سامانه خنک‌کننده موتورها سامانه خنک‌کننده برای قرار دادن موتور در بهترین دما برای کار کردن می‌باشد – معمولاً مخلوطی از آب مقطر و گلیکول با برخی مواد افزودنی اضافی برای جلوگیری از خوردگی قطعات موتور استفاده می‌شود. همچنین ممکن است یک فیلتر خنک‌کننده در برخی موتورها و یک پمپ آب وجود داشته باشد که در واقع یک پمپ خنک‌کننده است. پمپ خنک‌کننده برای به حرکت درآوردن مایع خنک‌کننده در درون موتور و همچنین از یک دستگاهی به نام رادیاتور برای خنک کردن مایع و انتقال حرارت آب به هوای اطراف استفاده می‌شود. در موتور ديزل لوله هاي گازوئيل سوخت را با فشارهاي مختلف انتقال مي دهند. سوختي كه از باك خارج مي شود، تا رسيدن به پمپ گازوئيل، بسته به محل قرار گرفتن باك، تحت فشار گرانش (ثقل) يا مكش است. اگر فاصله باك تا پمپ گازوئيل زياد باشد، سوخت تحت فشار منفي ، يا در معرض مكش است.

http://digitalmags.ir

قبل از بررسی دقیق در باره موتور دیزل نمی خواهیم وقت شما را درباره تاریخچه موتور های دیزلی بگیریم اما باید بدانید شما با موتوری در ارتباط هستید که سوخت کمتر و قدرت بیشتر یکی از ویژگی هایشان است . موتورهای دیزلی در کامیون‌ها، قطارها، قایق‌ها و کرجی‌ها استفاده می‌شوند و در حمل‌ونقل همه محصولاتی که مردم مصرف می‌کنند، نقش دارند. قطعات فرسوده داخلی همچنین می تواند باعث تأخیر در شروع تزریق شود که باعث می شود که وسیله نقلیه در دور پایین کار کند یا اصلا روشن نشود. قطعات داخلی پمپ سوخت دیزل و انژکتور دیزل فرسوده می شوند و یک یا ترکیبی از مشکلات ذکر شده در بالا موجب بروز زنجیره ای از مشکلات میشوند. فشرده سازی و کمپرس کم باعث می شود که حرارت کافی برای احتراق ایجاد نشود و موتور بسختی روشن شود.برای انجام تست فشرده سازی دیزل، از مراحل زیر استفاده کنید. موتورهای دیزل سبکتری که سرعتشان نیز بالا بود در سال ۱۹۲۵ به بازار عرضه شدند.

چرخه و پروسه کار موتور دیزل چهار زمانه

اغلب وقتی با ما تماس میگیرنداز ما میخواهند که مشکلات موتور را با گوشی تلفن تشخیص دهیم، کاش به این آسانی بود. متخصصان و تعمیرگاه های مجهز به تجهیزات تشخیص گران و پیشرفته همچنان در حال تلاش و فعالیت برای عیب یابی هستند. کدهای خطای کامپیوتری فقط به نقطه مشخصی در مسیر اشاره می کنند که نشان میدهد که این قسمت احتمالا معیوب است ، اما این عیب دلایل متفاوتی می تواند داشته باشد. کروز کنترل چیست و چه کاربردی دارد؟ همان‌طور که از نامش مشخص است، کروز کنترل کنترل‌کننده است. اما کنترل چه چیزی؟ کروز کنترل مدیریت سرعت خودرو را به دست می‌گیرد و همان گزینه کاربردی و نابی است که در خودروهای امروزی گذاشته شده تا رفاه و راحتی بیشتری در رانندگی داشته باشید.