شرکت کیا ژنراتور پویا انواع موتور دیزل 6 زمانه | centraldiesel

موتور دیزلی که برای این مصارف کلان پیشنهاد می شود از توان قدرتمندی تا حدود دو مگاواتی استفاده خواهد شد. این مدل موتور دیزلی از نوع شش سیلندری، هشت سیلندری و دوازده سیلندری است. دو نمونه از این نوع موتور دیزل می توان به موتور دیزلی کامینز و پرکینز اشاره کرد. در اینجا لیست قیمت موتور برق دیزلی را مشاهده کنید و هر مدل را با توجه به مشخصات بررسی نمایید. مهنام پمپ نماینده فروش انواع موتور برق در شهر اصفهان است که امکان خرید موتور برق دیزلی را از هر کجای ایران که باشید برای شما فراهم آورده است. چنانچه برای خرید این محصول نیاز به مشاوره و راهنمایی متخصصان ما دارید می‌توانید با کارشناسان مهنام پمپ تماس حاصل فرمایید.

http://digitalmags.ir

موتورهای بنزینی هوا و سوخت را قبل از ورود به داخل سیلندر مخلوط میکند که معمولا از کاربراتور استفاده میکنند اما موتورهای دیزل سوخت را مستقیم به داخل سیلندر می پاشند و گاها از ترزیق سوخت مستقیم استفاده میکنند. دکتر رودلف دیزل آلمانی در سال 1892 امیتاز موتور طراحی شده ای را ثبت کرد که در آن بلافاصله بعد از تزریق سوخت، اشتعال ماده سوختنی به داخل سیلندر انجام میگرفت. عامل اصلی این اشتعال حرارت زیادی بود که در اثر تراکم زیاد هوا به وجود می آمد. موتور طراحی شده ابتدا پودر زغال سنگ را میسوزاند اما به سرعت به نفت روی آورد و نتایج عالی بدست آورد. سوخت یک موتور دیزلی ناگهان در معرض دمای بالا و فشار یک گاز فشرده حاوی اکسیژن (معمولا هوا جوی) قرار می گیرد، نه یک منبع جداگانه انرژی احتراق (مانند یک جرقه سوپاپ). سوخت در موتور دیزل، به‌جای منبع مجزای انرژی احتراقی (مانند شمع موتور)، با در معرض فشار و دمای ناگهانی گاز فشرده شده‌ای هوای اکسیژن (معمولا هوای اتمسفری) ناگهانی مشتعل می‌شود.

  • با این حال، هنگام راه‌اندازی موتور، گاهی اوقات از گرمایش مکمل سیلندرها استفاده می‌شود، زیرا دمای هوای درون سیلندرها توسط نسبت تراکم موتور و دمای کار معمول آن تعیین می‌شود.
  • در نتیجه، تبخیر و ترکیب سریع سوخت در هوا برای احتراق کامل سوخت تزریق شده بسیار مهم است.
  • بیشتر وسایل نقلیه جاده‌ای امروزی مانند کامیون‌ها، اتوبوس‌ها، کشتی‌ها، قطارهای مسافت‌های طولانی، ژنراتور های برقی سیار بزرگ، و بیشتر وسایل نقلیه معدنی و کشاورزی ، دارای موتورهای دیزلی می‌باشند.
  • پس از وقفه‌ای طولانی با داشتن تعداد کمی خودروی دیزلی در صف تولید، شرکت مرسدس بنز در قرن 21 به تولید خودروهای دیزلی با تأکید برروی عملکرد بالا بازگشته است.
موتورهای دیزلی مدرن امری طولانی است و با سیستم های تزریق توربو مستقیم در حال حاضر در وسایل نقلیه، یکی از آنها دشوار است متوجه تفاوت بین موتورهای دیزل و بنزین. اکثریت وسیع از وسایل نقلیه جاده ای مدرن مانند کامیون ها و اتوبوس ها، کشتی ها، قطارهای طولانی، ژنراتورهای قابل حمل قابل حمل و بسیاری از وسایل نقلیه معدن و معدن موتورهای دیزلی دارند. موتور نیم دیزل در مقایسه با موتور دیزل کامل از چه تمایزاتی برخوردار است؟… به طور کلی، نحوه‌ی کار این دستگاه به این شکل است که موتور با تبدیل سوخت شروع به کار می‌کند و آلترناتور را به چرخش در می‌آورد.

کاربردهای موتور دیزیل در صنعت

با این حال، هنگام راه‌اندازی مجله خبری دیزل مرکزی، گاهی اوقات از گرمایش مکمل سیلندرها استفاده می‌شود، زیرا دمای هوای درون سیلندرها توسط نسبت تراکم موتور و دمای کار معمول آن تعیین می‌شود. هر دو طراحی دو زمانه و چهار زمانه موتور را می توان در میان موتورهایی با سوراخ (قطر سیلندر) کمتر از 600 میلی متر (24 اینچ) یافت. موتور دیزل دارای بخش های زیادی است که هر قسمت آن وظایفی را بر عهده دارند.

موتور دیزل چیست؟

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با برخی از مهم ترین بخش های موتور اشنا کنیم. البته امروزه برای زیر دریایی های فوق پیشرفته از موتورهای هسته ای و درونسوز و یا موتور های عظیم برقی استفاده می شود که در این صورت نویز را تا حد بسیار زیادی از بین برده و دشمنان متوجه حضور زیر دریایی ها نمی شود . تانک هایی با وزن 2000 تن را با سرعت های حتی 60 کیلومتر بر ساهت جابه جا می کرد و این شد که استفاده از موتور های بسیار پر قدرت دیزلی در این صنعت نیز جا افتاد و تا امروز از پیشرفته ترین موتور های دیزلی رو نمایی شد .

شما می توانید مصرف انرژی خود را با انواع موتور‌دیزل مدیریت کنید