سیستم سوخت رسانی موتور دیزل ماه نیرو | centraldiesel

تعمیر و نگهداری موتورهای دیزل جدید نیازمند در نظر گرفتن الزامات ویژه است. موتور تک بنزینی 16 اسب هواسدان با توجه نوع کیفیت قطعات استفاده شده یکی از با دوام ترین موتور تک های بنزینی میباشد. این موتور با استفاده از اجناس مرغوبی چون کاربراتور و سیستم برق رسانی منحصر به فرد خود بسیار راحت روشن میشود و مصرف سوخت پایینی نسبت به موتورهای هم کلاس خود دارد. سیستم خنک کننده موتور هوا و روغن می باشد و سیلندر این موتور طوری طراحی شده که در تولید حداکثر قدرت موتور دمای آن کنترل شده و نوع رینگ و پیستون از نوع DY میباشد که دوام و طول عمر بسیار بالای برای این موتور به ارمغان می آورد. این موتور تک دارای سیستم خاموش کن اتوماتیک در صورت کم شدن روغن موتور میباشد و مانع از آسیب دیدن میل لنگ، شاتون و یاتاقان میشود. در موتور دیزل، هوا تا حدی فشرده می شود تا حرارت آن سوخت را مشتعل کند.

  • درصورتیکه نیاز به مشاوره دارید میتوانید از طریق لینک زیر در واتس‌آپ با کارشناسان در ارتباط باشید.
  • جهت جلوگیری از این سردرگمی لازم است که فقط از پیشنهادهای سازنده موتور استفاده کرد و توجه داشت که فقط تعداد کمی از این دسته‌بندی‌ها برای هر موتور صدق می‌کند.
  • البته تنها تفاوت بین موتور های دیزلی و موتور های بنزینی دلایل مکانیکی نیست ، بلکه از لحاظ سوخت مصرفی شان نیز دارای تفاوت هستند .
  • به‌خصوص اگر قرار باشد که مسافت‌های طولانی را دست‌تنها رانندگی کنید.
  • دیزل ژنراتور برق سه فاز در درجه اول برای مصارف صنعتی استفاده می شود.
  • روغن موتور قطعات متحرک موتور را روانکاری می‌کند، از قطعات در مقابل خوردگی‌ها محافظت می‌کند، آلودگی‌ها را جذب و خنثی کرده و به عنوان خنک‌کننده و ابزاری برای آب‌بندی استفاده می‌شود.

موتور برق KDF6700X/XE-3 کوپ یک موتور برق جهت استفاده بعنوان برق اضطراری… دود سفید از دیزل ژنراتور شما به دلیل احتراق گازوئیل سوخته در گاز خروجی یا آب موجود در سوخت ایجاد نمی شود. دود سفید ساطع شده دیزلی است که به درستی در سیلندرهای موتور یا بخار حاصل از آب موجود در سوخت احتراق پیدا نمی کند. اگر گوگرد زیادی داشته باشد، می تواند انژکتورها را مسدود کرده و به موتور آسیب برساند.

موتور تک دیزلی کاما مدل KAMA KM178F

4- بیشتر موتورهای دیزلی در هنگام روشن بودن، سر و صدای زیادی تولید می کنند. موتور دیزل چهار زمانه به عنوان موتور احتراق فشرده نیز شناخته می شود؛ زیرا در این نوع موتورها احتراق به دلیل فشرده شدن هوا بیشتر از دمای خود اشتعال سوخت رخ می دهد. در تانک ها نیز از این موتور ها استفاده می‌شود و قدرت موتورهای دیزلی به قدری است که توانیی به حرکت درآوردن تانک های به وزن 2 هزار تن با سرعت 60 کیلومتر در ساعت را دارند.

تقسیمات و طراحی موتورهای دیزل

مجله خبری دیزل مرکزی این موتورها در زیر دریایی ها به گونه ای است که تا عمق 3 هزار متری بدون هیچ گونه مشکلی توانایی کار را دارند. سوخت ارزان تر با چگالی انرژی بالاتر در مقایسه با بنزین و از طرف دیگر این سوخت سنگین تر و روغنی تر از بنزین است که نقطه جوش آن کمی بیشتر از آب است. موتور دیزل خطی، باریک و دراز می باشد و با نصب یک موتور دیزل باریک به صورت عرضی می توان از کاپون بسیار کوتاه مخصوصا در اتومبیل های کوچک استفاده کرد.

همچنین از نظر انسداد کلیه لوله های خود را به موتور بررسی کنید .در مقاله توربورشارژر به بررسی این نکات پرداخته شده است. خروج دود آبی از اگزوز دیزل ژنراتور ـ نشان می دهد موتور دچار روغن سوزی شده است. دود آبی دیزل ژنراتور ـ نشان می دهد موتور دچار روغن سوزی شده است. يونيت سوخت پاش زمان پاشيدن سوخت و مقدار سوخت پاشيده شده را تنظيم مي كند، فشار سوخت را افزايش مي دهد و آن را پودر مي كند و به داخل محفظه احتراق مي پاشد. باک در زیر شاسی و پمپ انژکتور در روی شاسی در ارتفاع بالاتر نصب میگردد.

http://digitalmags.ir