دیزل ژنراتور چیست؟ 11 بخش تشکیل دهنده و کاربرد diesel generator | centraldiesel

یکی از اشکالات مجله خبری دیزل مرکزی گرانشی بدون پمپ انتقال این است که سطح سوخت درون باک، تعیین کننده. انژکتور سوخت سوپاپی است که در حالت عادی در برابر عبور سیال بسته است. که آن هم به نوبه خود جریان به سمت انژکتورها را از مسیر لوله های تزریق فولادی ایجاد می کند.

هر چند در چند سال اخیر خودروهای برقی روز به روز سهم بیشتری از بازار خودرو در اروپا را از آن خود می‌کنند. خودروهای سواری دیزلی در بسیاری از کشورهای جهان چندان پراستفاده نیستند ولی با بهتر شدن طراحی خودروهای سواری دیزلی در سال‌های اخیر، با اقبال بیشتر خریداران مواجه شده‌اند. توجه داشته باشید که خودروهای دیزلی دارای فیلتر ذرات DPF برای جلوگیری از آلوده کردن هوا هستند که اگر برای مدت طولانی در بزرگراه‌ها رانندگی نکنید، ممکن است گرفته و مسدود شود. وظیفه تنظیم میزان سوخت وارد شده و فشار مورد نیاز جهت اسپری و تزریق سوخت را عهده دار می باشد. ۶٫موتور دیزل نیازی به احتراق با ولتاژ بالا ندارد در نتیجه باعث امنیت و اعتماد بیشتر ، سازگازی آسان با محیط های مرطوب می‌شوند. ۱٫سوخت دیزل دارای تراکم انرژی بیشتری است و حجم سوخت کمتری برای انجام یک مقدار مشخص از کار لازم است .

  • قدرت و نوع طراحی و پتانسیل قدرتی موتور های دیزل به قدری زیاد است که می تواند با سیلندر های بسیار کمتر در مقایسه با سیلندر خودرو های سواری قدرت بسیار زیادی را تولید کنند .
  • به عبارتی دی اکسید کربن حاصل از احتراق روغن و یا سوخت گیاهی همان دی اکسید کربنی است که قبلاً توسط گیاه از هوا جذب شده و این یعنی یک چرخه قابل بازیافت و یک منبع طبیعی برای تامین سوخت .
  • این بدان معنا است که در دمایی ثابت، مولکول‌های بنزین به نسبت بیشتری از مولکول‌های گازوئیل تبخیر می‌شوند که یعنی بنزین سریع‌تر آتش خواهد گرفت.
  • ای (Diesel S.p.A) یک شرکت طراحی ایتالیایی است که بیشتر برای کالاهای لوکس، و پوشاک آماده برای پوشیدن برای بازار جوانان شناخته شده است.

حالا آن واقعا سرد می شود و دمای آب ورودی به 40 درجه افت می کند و آب برای دوش گرفتن هرگز به قدر کافی گرم نمی شود. کاهش ولتاژ باتری در شیر برقی قطع سوخت تزریق سوخت به ناحیه سر سیلندر را متوقف می کند که در این حالت ولتاژ را در شیر برقی قطع پمپ سوخت بررسی کنید. تفاوت آنها این است که باک سوخت پایین تر از سایر اجزای سیستم سوخت رسانی است. سیستم سوخت رسانی دیزل مکشی در اصل از نظر کارکرد با سیستم گرانشی یکسان است. و سپس دور موتور در حالت کار در جا پایین و بالا می رود ، احتمالا علت آن محدودیت سوخت رسانی در نقطه a این شکل است. این لجن مانع از حرکت سوخت به پمپ انتقال سوخت و بدین ترتیب ورودی پمپ انژکتور می شود.

انواع شمع گرمکن در موتورهای دیزل

۹٫طول عمر یک موتور دیزلی به طور تقریبی دو برابر یک موتور بنزینی است که به دلیل طراحی قدرتمند قطعات موتور است. ۴٫با توجه به تفاوت های بالا سوخت های دیزلی در مقایسه با بنزین و سایر سوخت های احتراقی، موتورهای دیزلی کارایی ترمودینامیکی بالاتری دارند. ۲٫موتور دیزل سوخت را مستقیم به داخل محفظه احتراق تزریق میکند و هیچگونه هوا اضافی جدا از فیلتر هوا و لوله های ورودی نمی‌گیرد .

http://digitalmags.ir

توان بر حسب PS که تقریبا معادل یک اسب بخار میباشد و گشتاور برحسب (Kgf/m) سنجیده می شود. معمولا اتصال بدنه تمام گرم کن ها به پوسته آن وصل شده و روی سر سیلندر پیچ می شود که به پایه زمین باتری متصل است. اما شرایط اینگونه است که گازوئیل منفجر نخواهد شد مگر اینکه به دمای خاصی برسد و به طور خودبخودی مشتعل شود. اشکال دیگر، نیاز به بالا بردن 5 گالن گازوئیل به یک مکان مرتفع تر است. سیستم های جریان گرانشی در برخی تراکتورها، ژنراتورها و سیستم های ثابت یافت می شوند. روانکار را از دیواره های سیلندر پاک می کند که موجب فرسایش بالای رینگ می شود.

آیا سوخت گازوئیلی حاوی گوگرد است؟