خرید کابل آیفون لایتنینگ iPhone اصلی پخش تکنوسان

دقت داشته باشید که این شیار ها بدون هیچ گونه برآمدگی یا لبه های مدور طراحی شده اند و به این ترتیب حتی با دست کشیدن روی آن نیز شاهد سطح صاف و صیقلی خواهید بود. هنگام خرید آداپتور، بهترین راه برای مقایسه آن با مدل کارتونی تلفن‌های آیفون است که باید از نظر رنگ، نوشته، وزن برابر باشد. ما در فروشگاه تک خرید سعی بر آن داریم تا با در اختیار گذاشتن تنوع بالایی از کابل ها در اختیار شما به شما کمک کنید تا یک خرید خوب و آسان را تجربه نمایید و همچنین بر اساس نیاز خود یک کابل با کیفیت را خریداری نمایید. مرکز پخش تکنوسان، با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار IT ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید، فروشگاه اینترنتی تکنوسان را راه اندازی نمود. پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم.

شارژر فندکی سریع دو پورت مک دودو Mcdodo 30W PD Car Charger CC-6810

این کابل دارای استاندارد MFI بوده و درزمان استفاده هیچ خطری شما را تهدید نمی کند. این استاندارد که مخفف عبارت «ساخته‌شده برای آیفون، آیپد و آی‌پاد» است، نشان‌دهنده‌ی این است که شرکت اپل کابل را به‌عنوان محصولی مناسب و قابل‌اطمینان به رسمیت شناخته است. این بدین معنی می باشد که سری لایتنینگ این کابل با کابل اصلی درون جعبه هیچ تفاوتی ندارد فقط از نظر طول و ظاهر و کیفیت ساخت با کابل اصلی متفاوت است. این کابل با کیفیت برای انواع گوشی های آیفون قابلیت استفاده دارد. بسیاری از فروشندگان با ارائه کابل شارژر آيفون تقلبی به مشتری باعث شدند که انتخاب کابل لایتنینگ به عنوان یک چالش مهم برای کاربران باشد.

این کابل بسیار باکیفیت بوده و مقاومت بالایی را نیز ارائه می‌دهد. طول آن یک متر است و می‌توانید در کنار میز کار خود از آن استفاده کنید. این کابل دارای نماد MFI به معنای ساخته شده برای آيفون و آيپد می باشد. نه تنها برای شارژ گوشی، بلکه برای انتقال اطلاعات نیز می‌توانید از این کابل استفاده کنید. انتخاب لوازم جانبی از برندهای معتبر دنیا باعث می‌شود عمر مفید محصول خریداری شده بیشتر از سایر نمونه‌های بی‌کیفیت دیگر باشد.

خرید کابل آیفون لایتنینگ iPhone اصلی پخش تکنوسان خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. در این راه با حمایت شما، همواره به دنبال پیشرفت خواهیم بود. از همین رو به کاربران توصیه می‌شود که هیچگاه به دنبال خرید محصولات ارزان نباشند. چراکه اکسسوری‌های کمپانی اپل معمولا گران هستند و برای خرید آن‌ها باید پول بیشتری را پرداخت کرد. امروزه محصولات تقبلی و غیره اصل مخصوصا در مورد گوشی‌های اپل بسیار زیاد است. محصولات غیر اصل و تقلبی شاید از نظر هزینه مقرون به صرفه باشد، اما قطعا ضررهای جبران ناپذیری را به گوشی‌های آیفون وارد می‌کند.

چه نکاتی را باید برای استفاده از کابل شارژر آيفون مدنظر قرار دهیم؟

یکی از بهترین آداپتورهای دیواری آیفون، مدل 20 واتی که حداکثر جریان خروجی آن 3 کابل شارژر سامسونگ آمپر است. این مدل که با اکثر گوشی‌ها و تبلت‌های آیفون سازگار است، از یک درگاه تایپ سی برخوردار است تا بتوان کابل شارژ iPhone را به آن متصل و گوشی موبایل را با آن شارژ کرد. شارژر آیفون مدل Mage Safe یکی از بهترین شارزرهای بیسیم برای گوشی‌های اپل است. این محصول توسط خود اپل طراحی شده است و از همین رو کاربرانی که قصد استفاده از فناوری شارژ بی سیم دارند، اولین گزینه برای خرید، شارژر آیفون مدل Mage Safe است. کابل شارژر آیفون ایکس 1 متری از نوع USB به Lightning قبل از خرید حتما گزینه‎‌ی نوع درخواست را انتخاب کنید. کابل شارژ اصلی آیفون 8 از نوع USB به لایتنینگ به طول 1 متر قبل از خرید حتما از گزینه نوع درخواست، محصول خود را انتخاب کنید.