توستر بوش 1090 وات مدل TAT6A913 | سناپویان

بوش هوم برند لوازم خانگی می باشید که به صورت تخصصی روی برند بوش آلمان فعالیت می کند. سابقه بوش هوم به جز چندین و چند سال سال فعالیت در بازار لوازم خانگی تهران, حدودا و به صورت تخصصی 3 سال در فضای مجازی و وب به صورت حرفه ای فعالیت می کند. برای پاسخ به این سوال باید گفت که آون توستر ها مناسب ترین گزینه برای جایگزینی فرها در منازل شما می باشد، فرها دارای ابعاد بزرگی می باشند که درزندگی امروزه ی آپارتمانی ما جایگذاری آنها در فضای آشپزخانه می تواند مشکل باشد، لذا استفاده از این آون توستر ها می تواند مناسب ترین جایگزین برای وجود فرها در منازل ما باشد . (در صورتی که سفارش خود را تا ساعت 8 بعدازظهر ثبت نمایید ، کارشناسان فروش در همان روز ، چند دقیقه بعد از ثبت سفارش ، با شما تماس میگیرند و در غیر اینصورت در صبح روز کاری بعد ساعت 10 صبح ، با شما تماس گرفته خواهد شد). در واقع توستر بوش مانند یک جعبه کوچک  که غذا را خیلی سریع می پزد یا گرم می کند. به جای حرارت الکتریکی یا گازی که یک اجاق معمولی استفاده می کند، یک توستر بوش با تابش الکترومغناطیسی گرم می‌شود.

راهنمای خرید از بانه بازار

این مدل نیز مانند مدل های دیگر مشابه دارای طراحی کشیده و یک جایگاه نان، سینی خرده نان، تنظیمات کارآمد و مشخصاتی مشابه با دستگاه های دیگر در این برند معتبر است که می تواند لذت خوردن نانی تازه را به منزل شما هدیه دهد. توستر TAT6A001 (bosch) بوش یک توستر 1090 وات است که می‌توان از آن برای یخ زدایی، دوباره گرم کردن و توست کردن نان استفاده کرد. مدت زمان عملکرد این دستگاه و همچنین میزان برشته شدن نان در داخل آن نیز کاملا قابل تنظیم است. گرچه خروج نان از داخل درگاه این دستگاه به صورت خودکار انجام می‌شود اما این توستر دارای دکمه توقف عملیات نیز می‌باشد. این مدل با طراحی نیم دایره و یکپارچه مشکی طراحی شده است و با دیزاین خاص خود طرفداران زیادی در دنیا را به خود جلب کرده است و همانند دیگر مدل ها با داشتن تنظیمات درجه تست، دکمه توقف، یخ زدایی، سینی خرده نان و تمامی موارد جزئی دیگر می تواند انتخابی مناسب برای دوستداران این سبک از توستر نان باشد.

این مدل با ترکیب زیبای سفید و طوسی تولید شده است و ترکیب رنگی موجود در این دستگاه امکان ست کردن آن را با ترکیب های دیگر هرچه ساده تر خواهد کرد. این مدل مشابه TAT6A113 که در بالا درباره مشخصات آن گفته ایم می باشد و تنها تفاوت آن در رنگ این دستگاه است و شما می توانید بر اساس سلیقه و ست رنگی آشپزخانه خود، این مدل را انتخاب نمایید. در این دسته از محصولات میله هایی به صورت پایه بر روی قسمت جایگاه های نان باز می شود که می توانید از آن برای گرم کردن نان گرد و یا شیرینی استفاده نمایید و بدون کاهش کیفیت نان آن را در گرم و آماده خوردن نمایید.

توستر بوش مدل TAT6001

توستر بوش 1090 وات مدل TAT6A913 | سناپویان تعبیه محفظه ذخیره‌سازی کابل برق موجب شده با تعیین میزان طول موردنیاز از سیم  و قرارگیری مابقی آن در این محفظه، نظم و همچنین ایمنی قرارگیری دستگاه در محیط استفاده از آن برقرار شود. این محصول یکی از مدل های توستر نان با دیزاین کشیده است که دارای طول 43 سانتی متر است که این امکان را به شما می دهد تا نان با ابعاد کشیده تر را بدون نیاز به برش دادن درون آن ها بگذارید. توجه کنید همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره کردیم مدل های کشیده دارای یک جایگاه می باشد و اگر شما از دسته افرادی هستید که داشتن یک جایگاه بلندتر را به داشتن دو جایگاه نان ترجیح می دهید پس مس توانید در میان مدل هایی با طراحی کشیده بوش انتخاب کنید.

این دستگاه از برند بوش آلمان روش‌های گرمایشی متفاوتی دارد که باعث تمایز آن نسبت به دیگر برندها می‌شود. همچنین یک دکمه مخصوص دیگر جهت یخ‌زدایی دارد و نقش باز کردن یخ نان فریزر شده را با بهترین کیفیت مطلوب ایفا می‌کند. توستر بوش این قابلیت را دارد که به‌هنگام چسبیدن نان خود‌به‌خود به‌صورت اتوماتیک خاموش شود‌. پس از کارکردن با دستگاه، دیگر نگران خرده نان‌های ریخته شدن در داخل آن نباشید چرا که توستر بوش سینی در زیر آن وجود دارد و به‌راحتی قابل جدا شدن و شستشو است.

  • توستر بوش را به دو صورت کلی می توانید در نظر بگیرید چراکه این ابعاد در تفاوت طول است که از جهت کارایی برای شما تفاوت خواهد داشت.
  • فرایند گرم کردن مجدد انواع نان و شیرینی از طریق قرارگیری این مواد خوراکی بر روی میله‌های فلزی قابل جابجایی بر روی درگاه انجام می‌شود.
  • طراحی ساخت بدنه این توستر با بکارگیری متریال استیل و پلاستیک، علاوه بر ایجاد جلوه بصری چشم‌نواز، استحکام و دوام دستگاه را نیز موجب شده است.
  • نکته مهم درباره این نوع دیزاین را فراموش نکنید که از لحاظ جای تعبیه شده نان فضایی کاملاً یکسان با مدل های مستطیلی غیر کشیده خواهد داشت.
  • طراحی شیک و یکپارچه از مهمترین مزایای این محصول به شمار می رود که البته به دو صورت توکار و مبله می توانید آن را خریداری کنید.