تزریق ژل به لب عوارض تزریق ژل لب تزریق ژل لب طبیعی تزریق ژل لب دائمی

البته باتوجه‌به نوسانات قیمت داروها، هزینه موارد مصرفی مثل سرنگ‌ها و غیره، این قیمت تقریبی بوده  و بهتر است قبل از مراجعه به مراکز درمانی از قیمت روز مطلع شوید. در این مدل مقدار مشخصی از ژل به تمام بخش‌های لب‌ها تزریق می‌شود. به علت ایجاد حالت برجسته و بادشده در لب‌ها بهتر است افرادی که صورت گرد دارند از این مدل استفاده کنند.

این ماده با متصل شدن به مولکول‌های آب موجود در بافت‌های لب، آن را برجسته‌تر می‌کند. تزریق ژل لب نیز می‌تواند مانند سایر روش‌های زیبایی عوارضی را به همراه داشته باشد. تزریق ژل لب اگر اصولی و توسط فرد متخصص انجام گیرد، عوارض و خطر قابل توجهی نخواهد داشت. تزریق ژل لب روسی مدلی است که امروزه بیشتر از هر زمان دیری مورد محبوبیت واقع شده است. در این روش تزریق فیلر لب، توجه ویژه ای به برجسته شدن و نمایان شدن حداکثری حدود لب ها داریم. فیلرهای هیالورونیک اسید تزریقی به لب ها معمولاً نرم هستند و ساختار ژل مانند دارند.

مثلاً ممکن است با نشت ماده تزریق‌شده مواجه شوید یا فرد مبتلا به نوعی واکنش التهابی به نام گرانولوم شود. آثار تغییراتی که تزریق ژل‌های اسید هیالورونیکی ایجاد می‌کنند بین 12 تا 18 ماه است. اما برای ژل لب و تزریق این نوع ژل‌ها در لب، حدود 6 تا 9 ماه آثار آن‌ها باقی می ماند. بعد از این مدت برای حفظ حجم و ظاهر لب‌ها باید مجدداً تزریق صورت بگیرد. برای بررسی دقیق‌تر میزان ماندگاری و تزریق مجدد بهتر است با متخصص پوست مشورت کنید. تزریق ژل لب یا فیلر لب  به عنوان یکی از روش های تقویت زیبایی و حجم لب است، افراد بسیاری در دنیا از این روش تزریق ژل لب برای زیبایی لب خود استفاده می کنند.

در این راستا، سوالات متداول را برای کمک به شما که تصمیم گیری کنید در مورد این که آیا فیلرهای لب مناسبتان می باشد یا خیر تنظیم کردیم. 4.9 (69) عوارض ژل لب تزریق ژل لب اگر به درستی انجام نشود، می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد. به گونه‌ای پزشکان توصیه می‌کنند هرگز برای این کار نزد سالن‌های زیبایی و آرایشگران نرفته و حتما پیش یک… با توجه به گرایش روزافزون خانم ها به سمت حجیم سازی لب ، یافتن یک کلینیک زیبایی معتبر برای انجام این عمل زیبایی کمی دشوار است.

ژل لب در اصل برای افزایش حجم لب و بهبود فرم لب ها استفاده و تزریق می شود. این ژل لب ها انواع و برند های گوناگونی دارند که نسبت به نیاز افراد در سی سی های مختلف عرضه می شوند. تزریق ژل لب طبیعی برای جلوگیری از کم‌حجم شدن، کاهش ارتفاع و برجستگی لب که معمولا با افزایش سن رخ می‌دهد، می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد. فیلر لب برای رفع این تغییرات حاصل افزایش سن و برگرداندن زیبایی صورت می‌تواند بسیار مفید باشد.

این عمل باید توسط فرد متخصص، با مهارت و تجربه بالا انجام شود؛ زیرا در تزریق ژل لب، مهارت، تجربه و رعایت نکات بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است و انجام این کار توسط فرد غیر متخصص ممکن است ریسک بروز عوارض را بالا ببرد. یکی از کاربردهای ژل یا فیلر، رفع چین و چروک‌های پوستی می‌باشد. از همین جهت میزان معینی از ژل را به خطوط صورت و چروک‌های ایجاد شده در اثر افزایش سن تزریق می‌کنند. هر چند که تزریق ژل روشی نچرال‌تر به حساب می‌آید، اما برخی افراد تمایل دارند با تزریق بوتاکس (Botox) لب از شر چین و چروک‌های صورت خود خلاص شوند.

ژل های لب بر پایه‌ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. در تزریق ژل کاری که انجام می شود این است که حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و بدین ترتیب است که به زیبایی صورت از طریق تزریق ژل لب افزوده می شود. معمولاً دو هفته پس از تزریق ژل لب نیاز است شما مجدداً به پزشک مراجعه نمایید. با گذشت این مدت زمان، تورم و التهاب لب رفع می شود و اشکالات تزریق، قابل بررسی می گردد. گاهی ممکن است در جلسه تزریق، به دلیل تورم و التهاب نتوان میزان مناسب ژل و قرینه بودن لب را ارزیابی کرد. به همین دلیل با گذشت این مدت زمانی، چنین مشکلاتی بارز می گردند و حتی ممکن است نیاز به تزریق مقدار اندکی از ژل برای رفع عیوب جزئی لب وجود داشته باشد.

بااین‌حال اگر شما در روزهای اولیه بعد از عمل بینی، ژل لب تزریق کنید غیر ایمن نیست اما ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد. برای اطلاع بیشتر از این موضوع می‌توانید با دکتر پوست مشاوره داشته باشد. تیم پزشکی ما از برندهای معتبر تزریقی  ژل لب و جدیدترین فن آوری و تکنیک های تحلیل چهره استفاده می کند .

در زمان خوابیدن باید از وارد کردن فشار به محل تزریق خود داری نمایید. به طور کلی اگر در هر شرایطی به نقطه تزریق فیلر ها فشار وارد شود، احتمال جابجایی آن ها وجود دارد. یکی از مهم ترین نکاتی که در خوابیدن پس از تزریق ژل باید به آن توجه کنید، جلوگیری از وارد شدن فشار به محل تزریق است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار دیزل