تحقیق درباره سیستم سوخت رسانی موتور دیزل | centraldiesel

در این مطلب مختصر و مفید با دشت نور همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص دیزل و یا گازوئیل به دست آورید.

  • 3- هزینه نگه داری این موتورها در مقایسه با موتورهای بنزینی بیشتر است.
  • چرخه موتورهای دیزل به این شکل است که شامل یک فرآیند فشار ثابت، یک فرآیند حجم ثابت و دو فرآیند ایزنتروپیک می شود.
  • آلودگی و لجن موجود در گازوییل، آب یا سایر مواد خارجی در داخل سیستم سوخت باعث می شود پمپ سوخت دیزل و انژکتورهای دیزلی با مشکل مواجه شوند.

این قطعه سبب مجله خبری دیزل مرکزی شدن و تسفیه سوخت شده و از صدمه خوردن به قطعات موتور جلوگیری می کند. امیدواریم مطالب فوق برای شما مفید بده باشد و با موتور دیزل اشنا شده باشید. در ایالات متحده آمریکا از دهه ۱۹۳۰ آرام آرام شروع به استفاده در چند خودرو کرده اند و از دهه ۱۹۷۰ خودرو های دیزلی نقش بزرگی در صنعت حمل و نقل و تجهیزات این کشور بازی می‌کردند. تمامي موتورهاي ديزلي که در شاهراههاي ايالات متحده حرکت مي کنند بايد ذرات معلقي که از اگزوز آنها خارج مي شود کمتر از0/1 گرم به ازاي هر اسب بخار باشد.

سوخت دیزل برای اقتصاد مهم است.

8 نکته طلایی جهت فروش بهتر ماشین آلات راهسازی و معدنیدر این مقاله قصد داریم که به شما دارندگان ماشین آلات راهسازی و معدنی آموزش دهیم… این قسمت در انتهای میل‌لنگ قرار دارد و از طریق اتصالات ویژه کلاچ‌ها و گیربکس‌ها امکان حرکت چرخشی پروانه را فراهم می‌کند. این قسمت یک دیسک فلزی است که برای ذخیره انرژی جنبشی و انتقال یکنواخت آن برای ایجاد یک حرکت صاف به کار می‌رود.

http://digitalmags.ir

به منظور فراهم سازي چنين شرايطي ميزان گوگرد موجود در سوخت نبايد بيشتر از0/5 درصد باشد. شاید ازنظر شما تنها غذای موردنیاز انواع وسیله‌ی نقلیه، بنزین و گازوئیل باشد اما اشتباه می‌کنید چراک… بعضي از فيلترها آبگير دارند .آب و رسوبات سنگين در اين محفظه جمع مي شوند تا بتوان آنها را تخليه كرد.

پمپ تزریق سوخت موتور دیزل S4K مورد استفاده برای بیل مکانیکی E120B 101062-8520

یکی از تفاوت‌های بزرگ بین موتور های دیزلی و بنزینی در فرآیند تزربق سوخت است. اکثر موتور خودرو ها از دریچه تزریق ( انژکتور) یا یک کاربراتور استفاده می‌کنند که نسبت به تزریق مستقیم ارجحیت دارد. عنوان موتورهای دیزل که به نام موتورهای اشتعال بر اثر فشار بالا نیز شناخته میشوند، از نام دکتر رودلف دیزل اقتباس گشته که در حدود سال 1893 در آلمان اختراع آن را به ثبت رسانید. این موتورها از نوع موتورهای احتراق داخلی محسوب میشوند زیرا اشتعال در داخل موتور انجام میشود. اساس این نوع موتور از نظر ساختمان و طراحی مشابه موتورهای بنزینی میباشد که آن هم نوعی موتور احتراق داخلی بوده ولی اختلاف آنها در طریقه ورود سوخت به سیلندرهای موتور و شیوه وقوع احتراق میباشد.

تفاوت موتور های دیزلی و موتور های بنزینی