بایو دیزل چیست؟ | centraldiesel

بنابراین اگر از خودرویتان در مسافت‌های طولانی استفاده می‌کنید اصلا نباید نگران قیمت بالاتر خودروی دیزلی به نسبت بنزینی باشید. سهم عمده ای از فعالیتهای شرکت حمل و نقل کرخه ترابر تولیدات داخلی به ویژه محصولات میانی می باشد. شرکت حمل و نقل کرخه ترابر با تعهد به حفظ امانات و وفای به عهد در بارگیری، ارسال و تخلیه کالاها، به مشتریان خود ثابت نموده است که برای حفظ اصول شرکت از هیچ کوششی فروگذار نمی کند. اصول مجموعه ی کرخه ترابر بر مبنای رضایت مشتری و صداقت بنا شده است. لذا این شرکت با مدیریت کلان بر کلیه ی کارکنان مستقیم و غیر مستقیم، نهایت سعی خود را در برآورده کردن خواسته های مشتریان خود و ایجاد فضای آرامش ذهنی از شروع فرآیند بارگیری گرفته تا ارسال و تحویل برای صاحبان بار، صحه می گذارد.

  • شاید ازنظر شما تنها غذای موردنیاز انواع وسیله‌ی نقلیه، بنزین و گازوئیل باشد اما اشتباه می‌کنید چراک…
  • که آن هم به نوبه خود جریان به سمت انژکتورها را از مسیر لوله های تزریق فولادی ایجاد می کند.
  • در انتهای این زمان سوپاپ هوا بسته شده و هوای خالص در سیلندر حبس می‌گردد.
  • به صورت کلی، هر دو موتور آلایندگی مختص خود را دارند و هر دو نوع سوخت، اثرات مخرب بر لایه ازون و محیط زیست به همراه دارند.

در این مرحله حرارت گازهای مشتعل شده به ۲۰۰۰ درجه سانتیگراد می‌رسد و فشار داخل سیلندر تا حدود ۸۰ اتمسفر افزایش می‌یابد. موتور دیزل، گونه‌ای موتور درون‌سوز است که در آن از چرخه دیزل برای ایجاد حرکت استفاده می‌شود. تفاوت اصلی آن با دیگر موتورها استفاده از احتراق در اثر تراکم است. در این گونه پیشرانه‌ها عمل انفجار صورت نمی‌گیرد، بلکه مخلوط سوخت و هوا در اثر تراکم بسیار بالا بدون جرقه‌زدن متراکم می‌شوند و دور اصلی این پیشرانه‌ها بر خلاف موتورهای بنزین سوز ۱۰۰۰ دور در دقیقه محسوب می‌گردند.

چرا موتورهای دیزلی مصرف بسیار کمتری نسبت به بنزین دارند؟

آموزشگاه فن اموزان دوره های تخصصی آموزش مکانیک خودرو ، آموزش برق خودرو ، آموزش جلوبندی و آموزش تعمیرات ایسیو را بصورت عملی با کار روی خودروهای واقعی در تعمیرگاههای مجهز برگزار می کند. تمامی دوره ها با اعطای مدرک معتبر و تحت نظارت سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود. موتورهای دیزلی دسته‌بندی متفاوت دیگری هم براساس توان یا تعداد سلیندر دارند.

سوخت گازوئیل یا دیزل چیست؟ در صورت پایین بودن سطح سوخت در باک و کثیف بودن فیلتر، فشار پایین می تواند باعث کار غیر عادی موتور شده. و نهایتا به توقف آن بیانجامد و در این صورت، پس از پر کردن باک، برای شروع به کار دوباره موتور باید هواگیری انجام شود. تمام سیستم های آب بندی شده که گازوئیل را به پمپ انژکتور می رسانند باید عاری از هوا باشند. به این ترتیب، محفظه خارجی پمپ انژکتور عهده دار سوخت رسانی بخش های درونی پمپ است. که باعث شده استفاده از این موتور در تجهیزات نیازمند کار سنگین ترجیح داده شود.با وجود مشکلات انگشت شماری که ممکن است برای موتور دیزل پیش بیاید. آموزش و مطالب مفید درباره تعمیرات دیزل ژنراتور ها و موتور برق به همراه اصول نگهداری و ..

نکاتی درباره سیستم کلاچ خودرو

مجله خبری دیزل مرکزیهای با موتورهای دیزلی می توانند مسافت پیموده شده زیادی را طی کنند. مثلا خودروهای مسافربری با باک سوخت 50 لیتری می تواند بیش از 1000 کیلومتر را طی کنند. یعنی شخصی که به سفر می رود می تواند بیشترین لذت را از سفر به جای زمان گذاشتن جهت سوخت گیری در پمپ بنزین ها صرف کند.

http://digitalmags.ir