انواع موتورهای دیزلی صنعتی و کاربرد آن فیام موتور | centraldiesel

برای تامین فشار مورد نیاز برای تزریق سوخت به محفظه احتراق موتور، به سمت پمپ تزریق هدایت میشود. موتور های بنزینی نیز مانند موتورها دیزلی دارای چهار بخش ( مکش و تراکم و قدرت و تخلیه ) هستنند . قبل از بررسی دقیق در باره موتور دیزل نمی خواهیم وقت شما را درباره تاریخچه موتور های دیزلی بگیریم اما باید بدانید شما با موتوری در ارتباط هستید که سوخت کمتر و قدرت بیشتر یکی از ویژگی هایشان است . موتورهای دیزل سبکتری که سرعتشان نیز بالا بود در سال ۱۹۲۵ به بازار عرضه شدند. اما در سال ۱۹۳۰ موتورهای دیزل قابل اطمینان که به خوبی طراحی شده‌بودند و چند سیلندر و سریع نیز بودند به بازار عرضه شد. لیکن از آن تاریخ تاکنون طراحی و تولید این موتورها به طریقی پیشرفت نموده‌است که امروزه استفاده گسترده و فراگیر از موتورهای دیزل را شاهد هستیم.

انواع موتورهای دیزلی صنعتی و کاربرد آن

ژنراتور موتور دیزلی به دلیل طول عمر و هزینه های عملیاتی آن توصیه می شود. بیشتر موتورهای دیزلی عموما از چرخه چهار سکته استفاده می کنند، با موتورهای بزرگتر که در چرخه دو سویه عمل می کنند. زمانی‌که سیستم‌ها و سرورها خاموش شوند، ممکن است ارتباطات قطع شود، تجارت‌ها متوقف شود، داده ها از دست بروند، کارگران و کارمندان بی‌کار بنشینند، و تقریبا همه چیز متوقف شود.

http://digitalmags.irاما در مجله خبری دیزل مرکزیها و ماشین‌های سنگین برای روشن‌کردن این موتورها از استارت استفاده می‌شود. در یک موتور دیزلی، سوخت در هنگام حرکت پیستون به سمت بالاترین نقطه مرگ در زمانه فعلی تزریق می‌شود. سوخت یا تحت‌فشار بالا و داخل یک محفظه پیش-احتراق تزریق می‌شود یا مستقیماً به داخل محفظه احتراق پیستون-سیلندر وارد می‌شود.

کلمه دیزل نام یک مخترع و مهندس آلمانی به نام رودلف دیزل است که در سال ۱۸۹۲ پس از چهارده سال کار شبانه‌روزی، نوع خاصی از موتورهای درون‌سوز را به ثبت رساند، به احترام این مخترع این‌گونه موتورها را موتورهای دیزل می‌نامند. همان طوری که گفته شد، سیستم خنک کننده همچنین برای خنک کردن روغن نیز استفاده می شود. چرا که دماهای بالاتر ویسکوزیته روغن را کاهش داده و باعث افت کیفیت روغن شده و یک لایه روغن مضر بین قطعات متحرک را تشکیل می دهد.

  • امروزه موتورهای چینی این کمپانی با قیمت ، گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب گزینه ی خوبی برا دیزل ژنراتورها است.
  • سایر متدهای استارت موتور از تجهیزات کمکی استفاده می‌کنند که شامل متد ورود ناگهانی حجم زیادی هوای متراکم داخل یک موتور که آماده است تا چرخ لنگر یک موتور دیزلی را بچرخاند، می‌شود.
  • با اطمینان از خدمات خود را تحت تاثیر قرار بسیاری از مردم، آنها واقعا هیچ گزینه ای ندارند، اما یک گزینه قدرتمند پشتیبان گیری پشتیبان در محل برای هر دو کسب و کار خود و مشتریان آنها در خدمت.
  • پیستون از نقطه مرگ پایین به طرف بالا (تا نقطه مرگ بالا) حرکت می‌کند و در حالیکه هر دو سوپاپ بسته‌اند (سوپاپ هوا و سوپاپ تخلیه) هوای داخل سیلندر متراکم می‌گردد و نسبت تراکم به ۱۵ تا ۲۰ برابر می‌رسد.
  • انواع موتورهای دیزلی براساس قدرت و توان به سه گروه اصلی کوچک، متوسط و بزرگ تقسیم می شوند.
  • در این موتورها ها 4 عامل اصلی مکش یا تنفس – تراکم یا فشار – کار یا انفجار و تخلیه یا دود انجام میشود.

تولید کردند و یکسال بعد از آن، چاپمن از شرکت جدا شد و پس از جنگ جهانی، پرکینز تبدیل به بزرگ‌ترین تولید کننده موتورهای دیزلی در محدوده 37 تا 52 کیلووات (50 تا 70 اسب بخار) شد. موتور پیستون مقابل شش زمانه که علامت شناسائی M۴+۲ برای آن تعیین شده است. استفاده به عنوان تأمین کننده دستگاه هایی نظیر سمپاش، علف تراش، ژنراتور؛ تیلر کولتیواتو، پمپ آب و … از مهمترین کاربردهای موتور تک دیزلی در حوزه کشاورزی است.

موتور تک دیزلی ETQ 186 | پیشرانه گازوئیلی با توان ۱۲ اسب بخار