آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین به همراه کد تخفیف صرافی Kucoin

سیگنال ها پیشنهادهای خرید و فروش هستند؛ که قصد یاری رساندن به شما در بازار سرمایه گذاری دیجیتال را دارند. را به عنوان عبارت ایمنی ضد فیشینگ جهت ایمیل، ورود به حساب، و برداشت از حساب فعال نمایید. می توانید یک عبارت دلخواه وارد کنید، این عبارت در ایمیل های از طرف صرافی کوکوین یا پنجره ورود به سیستم نمایش داده می شود.

خرید ارز دیجیتال با ارز فیات در صرافی KuCoin

پس از وارد کردن کد تأیید، حالا یک پسورد قوی حداقل 7 کاراکتری متشکل از نماد، حروف بزرگ و کوچک لاتین و اعداد را انتخاب نمایید. با کلیک روی «APP» می‌توانید اپلیکیشن رسمی این صرافی را دانلود کرده و روی تلفن همراه اندروید یا IOS خود نصب نمایید. برای دریافت ۴۰% تخفیف کارمزد در هنگام ثبت نام از کد رفرال J29BWG استفاده کنید. صرافی Kucoin اعلام کرده به کلیه ایرانیان عزیز بدون هر گونه مشکلی خدمات ارائه می دهد.

نحوه فعالیت صرافی کوکوین

آموزش ثبت نام در صرافی کوکوین به همراه کد تخفیف صرافی Kucoin کارمزد دریافتی در معاملات اسپات صرافی کوکوین در هر دو حالت میکر و تیکر 0.1 درصد است که در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار کمتر و میزان قابل قبولی است. صرافی کوکوین یکی از امن‌ترین پلتفرم‌های معامله ارز دیجیتال در جهان است. در باکس خرید و فروش ارز دیجیتال، بر روی گزینه Stop Limit کلیک کنید.

پس از تایید عدم ربات بودن شما، مرحله ثبت نام تکمیل شده و شما وارد وب سایت kucoin.com می‌شوید. پیش از شرکت در مسابقه، باید در صرافی کوکوین حساب داشته باشید و سپس حساب فیوچرز خود را فعال کنید. صرافی کوکوین به‌مناسبت رسیدن تعداد کاربرانش به ۲۰ میلیون کاربر، یک تورنومنت ترید برگزار می‌کند. در این تورنومنت ۱ میلیون دلار جایزه بین برندگان توزیع می‌شود. در کادر بعدی نیز ابتدا گزینه‌ای برای ارائه ID کارت‌ مانند؛ پاسپورت یا گواهینامه رانندگی انتخاب و سپس شماره ID را وارد کنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ثبت نام کوکوین لطفا به بازدید از وب سایت ما.

آکادمی “اشراف” با استفاده از چندین سال تجربه موفق آموزشی در بورس و معامله در بازارهای مالی بین المللی از جمله کریپتوکارنسی و فارکس، دوره های مختلفی را در این بازارها خلق و طراحی کرده است. هدف ما در این دوره تجارت ساده در بازارهای جهانی است تا شما عزیزان با دور نگه داشتن سرمایه خود از ریسک های بازار به ساده ترین و مناسب ترین راه برای موفقیت و کسب درآمد دست یابید. در اینجا یک رمز 6 رقمی انتخاب کنید و در کادر مربوطه وارد کنید و سپس روی گزینه Confirm بزنید. از چند سیستم برای باز کردن حساب کاربری استفاده نکنید.

ثبت سفارش ارز دیجیتال از طریق Stop Limit

مثلاً اگر ۱۰۰ درصد را انتخاب کنید تمام دارایی شما به ارز دیجیتال مدنظرتان تبدیل می‌شود. مثلاً فرض کنید قصد داریم خیلی سریع با استفاده از تتر بیت کوین بخریم. برای این کار از قسمت فرم خرید بیت کوین در صفحه معاملات اقدام می‌کنیم.